Судар гиганата: Гугл уводи нови сервис којим жели да ПОРАЗИ ФЕЈСБУК!
Рат се ускоро захуктава!
Гуглов директор Сундар Пикаи изјавио је да жели да понуди персонализовани Гугл свакоме ко је зауинтересован за услуге ове компаније.
Ове среде Гугл ће направити велики корак према остварењу те визије, лансирањем "Гоогле Феед", проток вести, видеа и линкова прилагођених индивидуалним корисницима преко Гуглеове апликације за Ајфоне и Андроид уређаје, пише Business Инсидер.
Као што се већ види из имена, "Гоогле Феед" доста личи на Фејсбуков poznati "News Феед", место где милиони корисника друштвених мрежа добијају најновије вести од својих пријатеља, као и о свету уопште. С обзиром на то да је Гугл највећи Фејсбуков ривал на подручју онлајн видеа, као и на подручју онлајн оглашавања, није ни чудо да овај дивовски претраживач нуди своју верзију ове услуге.
Нова опција на Фејсу ће вас РАЗОТКРИТИ и ОСРАМОТИТИ! Корисници су ОЧАЈНИ! (ФОТО)
Која је разлика? Док се Фејсбуков "феед" добрим делом састоји од линкова и постова које су објавили корисникови пријатљи, "Гоогле Феед" покретан је гугловим свемоћним алгоритмом, и свим подацима које је прикупио о индивидуалним корисницима. Овај претраживач већ има доста добре информације о томе што све претражујете по интернету, а сада ће искористики то знање како би вам показивао оно што мисли да треба да знате.
“Није ствар у ономе што интересује ваше пријатеље, чиме се баве други феед-ови” изјавио је на конференцији за новинаре Гуглов потпредседник за инжињерство Бен Гомез.
И не, "Гоогле Феед" вам неће давати огласе, барем не у почетку. Дакле, барем још неко време и то је једна од разлика између Фејсбуковог и "Гоогле Феед"-а.
Други Гуглов потпредседник за инжињерство, Саши Какур, објашњава да је мисија новог "феед"-а да вам “омогући да будете у току и када не тражите”. На пример, ако вас занима Спајдермен, "Гоогле Феед" вам неће приказати само најновији форшпан за ‘Спидер-Ман: Homecoming‘, већ и време приказивања у најближем биоскопу. Постоје и неке још згодније ствари. Тако се може сетити и ствари које сте тражили и пре десет и више година, и обавестити вас о новостима, ако их у међувремену буде.
Како Google има увид у добар део вашег онлајн живота, може такође да вам пружи информацију када помисли да је право време и место да је добијете. На пример, ако открије да сте резервисали пут у Лондон, може да вам испуни "феед" препорукама за ствари које можете да радите када сте тамо.
“Очекујемо да ће ово бити знатно утицајнији извор информација него што су то други стримови”, рекао је Какур.
Иако ће Гугл у почетку нудити "Феед" преко апликација за смартфоне, планира се и увођење верзију за кориснике ПЦ-а.