Београђани су овај број за годину дана позвали више од милион пута
Грађани пријавили проблеме на 11-0-11 више од милион и по пута.
Секретарка Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију Соња Божовић изјавила је данас да су за нешто више од годину и по дана од када је отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани број 11-0-11 позвали више од милион и по пута и послали више од 60.000 мејлова.
- Ради се 24 сата, сваки дан у недељи, без обзира да ли су празници или викенди. Захваљујући Сервисном центру, све пријаве долазе на један број телефона чиме смо грађанима омогућили брзу и ефикасну комуникацију и укинули ранију лошу праксу тражења телефона надлежне службе и пребацивања с једне на другу - рекла је Божовић Танјугу.
Она је рекла да је довољно да грађани позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави.
- Када службеник забележи проблем, има рок од 72 сата да јави суграђанину како ће и када његова ситуација бити решена - рекла је Божовић.
Она је напоменула да се грађани највише жале на проблеме унутар зграда, попут пуцања цеви, поквареног лифта, али и на непрописно паркирање и буку, рекла је Божовић.
- Сервисни центар отворен је у марту 2023.године, на иницијативу градоначелника Београда Александра Шапића, како би комуникација са грађанима и решавање проблема били што ефикаснији. Осим проблема грађани могу да дају своје предлоге и сугестије у циљу још бољег функционисања града - рекла је Божовић.
Она је прецизирала да се све услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација", као и Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију и друге налазе на једном броју телефона.