Десета Дирецт Медиа Академија најављује гостовања специјалних гостију: МИНДСЦАПЕС У БЕОГРАДУ!
Ако још увек нисте чули за Миндсцапес или били полазник једне од њихових радионица сада је прави тренутак!
Широм света познати маркетиншки експерти из Израела, у оквиру модула Дирецт Медиа Академије, која се одржава од 28. до 30. маја у Мадленијануму, одржаће специјалну радионицу после које више ништа није као пре - тако барем кажу полазници њихових тренинга.
Београд ће имати прилику да упозна Равида Куперберга, једног од креативних умова из ове организације. Равид је за полазнике модула Дирецт Медија Академије припремио радионицу под називом Црацкинг the Цодес оф Creativity анд Innovation или Како се дешифрују креативно и иновативно.
Четворочасовна радионица понудиће конкретне и моћне алате којима се откривају обрасци иновативног и креативног размишљања.
Иначе, под именом Миндсцапес стоји разрађени систем тренинга, а њихове методе су алати креирани анализирањем најиновативнијих и најкреативнијих награђиваних кампања из целог света. Клијенти су им највеће светске компаније и брендови, а њихов успех оправдава тридесетак канских Лавова, као и 3 Гранд Prix Лион награда који су освојили управо полазници Миндсцапес радионица!
Равид Куперберг често држи централна предавања и обуке на највећим међународним маркетиншким фестивалима, па и на престижном фестивалу креативности у Кану. Осим на радионици, Равид ће бити и предавач на Фестивалском дану Дирецт Медиа Академије који се одржава 30. маја, где ће говорити о појму "StoryTeching" odnosno о употреби технологија у маркетингу.
Под слоганом "Нова ера комуникација", тродневна Дирецт Медиа Академија коју организује ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед Солутионс, бави се темама трансформације медија, новим технологијама и иновативним менаџментом.
За Миндсцапес радионицу сви заинтересовани могу да се пријаве одабиром једног од два модула:
- Модул "Нови свет медија", одговара на питања о будућности телевизије, дигитала, друштвених мрежа, као и о улози података у комуницирању.
- Модул "Нови брендинг - Хокус покус", представља нови концепт брендинга и полазницима даје оквир и алате за транзицију у иновативне форме стратегије бренда.
Фестивалски дан академије, резервисан је за низ предавања светских и домаћих имена из индустрије адвертајзинга и из других, уско повезаних бранши.
Ране пријаве трају до 1. маја путем сајта www.directmediacademy.com. Студенти имају посебан попуст, а приход од продаје котизација биће уплаћен у хуманитарне сврхе. Приход са прошлогодишње академије дониран је НУРДОР-у.
Овогодишња Дирецт Медиа Академија посвећена је обележавању 500 година од смрти симбола ренесансне ере, свестраног генија и визионара – Леонарда да Винчија.