Плаћање паркинга СМС олакшаће боравак гостима из БиХ и Црне Горе
Гости из Босне и Херцеговине и гости из Црне Горе међу најбројнијим туристима у Београду
ЈКП „Паркинг сервис“ Београд и компанија „Телеком Србија” потписали су данас у Старом двору Писма о намерама, којима ће бити омогућено корисницима услуга компанија „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица” да плаћају паркинг у Београду путем СМС порука са постојећих бројева. Споразум су, у присуству градоначелника Београда Синише Малог, директора „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица”, потписали директор ЈКП „Паркинг сервис” Андрија Чупковић и директор компаније „Телеком Србија” Предраг Ћулибрк.
Градоначелник Београда истакао је да је данашње потписивање резултат великог броја захтева грађана Босне и Херцеговине и Црне Горе.
– Иницијативу за потписивање дао је директор компаније „Телеком Србија” Предраг Ћулибрк и тиме смо добили могућност да изађемо у сусрет грађанима и покажемо колико смо одговорна локална самоуправа. Подсетићу да су гости из Босне и Херцеговине и гости из Црне Горе међу најбројнијим туристима у Београду, тако да ће им Град Београд на овај начин боравак учинити још пријатнијим и дужим. У року од месец-два ово Писмо о намерама биће преточено у конкретан уговор са решењима која ће корисницима „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица” дати могућност да плаћају паркинг у Београду путем СМС-а. Ово је пример да, када заједно радимо, не постоје проблеми наших суграђана које не можемо да решимо – казао је Синиша Мали.
Директор ЈКП „Паркинг сервис” Андрија Чупковић подсетио је да се ради о деценијском проблему, захваливши директору „Телекома” и градоначелнику Београда на иницијативи за решење овог проблема.
– Грађани Републике Српске и Црне Горе који су врло често у Београду до сада нису могли на комфоран начин, као грађани Србије, да плате паркирање путем СМС порука. Сваког дана „Паркинг сервису“ стиже више од 1.000 порука са мрежа домаћих оператера, којима се плаћа паркирање за аутомобиле босанских или црногорских таблица. То значи да се наши земљаци довијају на разне начине - моле своје пријатеље, рођаке или пословне партнере да са свог телефона плате њихов паркинг у зони, јер то до сада нису могли сами да учине са иностраних мрежа. Потписивањем овог Писма о намерама, а потом и Уговора, омогућићемо људима из региона да и они могу са свог телефона брзо и лако да плате паркинг. После више од деценије, колико овај проблем није решаван, „Паркинг сервис“ је последњих година превазишао све техничке проблеме и сада је спреман да у потпуности прилагоди свој софтвер, односно да платформу коју користи Телеком прилагоди платформи оператера „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица”. Наш циљ није да људима пишемо дневне карте или стављамо лисице, већ да сви имају исте могућности да поштују систем плаћања паркирања у зонираном подручју, - рекао је Чупковић.
Директор компаније „Телеком Србија” Предраг Ћулибрк захвалио је градоначелнику на разумевању и додао да данашњи чин потписивања види као операционализацију синергије која је резултат присуства „Телекома” у БиХ, Републици Српској и Црној Гори.
– „Телеком Србија”, као највећи регионални оператор са готово десет милиона корисника различитих услуга, овим заиста омогућава значајну корист за све кориснике наше мреже који у Београд долазе из БиХ и Црне Горе. Плаћање паркинга СМС-ом је нешто што се очекује годинама и сада су се створили сви потребни предуслови – рекао је Ђулибрк, захваливши на сарадњи ЈКП „Паркинг сервис” и изразивши очекивање да ће до краја априла сервис постати активан.
Извршни директор „М:тел Подгорица” Владимир Лучић казао је да је већина оних који долазе у Београд из Црне Горе управо на тој мрежи и да ће овај сервис умногоме олакшати посете Београду, док је генерални директор „М:тел Бања Лука” Марко Лопичић нагласио да је то још једна услуга која ће свим корисницима те мреже омогућити да се у главном граду Србије осећају као код куће.
Потписивању Писма о намерама присуствовао је и извршни директор компаније „Телеком Србија” за пословне кориснике Петар Поповић.