Пијаце у срцима Београђана: У Београду се обележава међународна кампања „Цлосе то your хеарт“
Јединственој манифестацији свој допринос дали су ГО Стари град и институције културе нашег града
Градске пијаце заједно са још 4.000 пијаца чланица покрета „Лове your лоцал маркет“ ове године учествују у међународној кампањи „Цлосе то your хеарт“. Ова међународна кампања траје од 17. до 31. маја, а током овог периода указаће на очување традиције и културе, на значај здраве и безбедне хране и промовисаће пијаце као туристичке симболе.
Тим поводом у Београду организована је централна манифестација – Београдски Ноћни Маркет под слоганом „Велика пијаца“.
Да су и београдске пијаце близу срца суграђана најбоље доказује и незапамћена посећеност ове традиционалне манифестације, која по први пут траје два дана на необичајеном месту, Студентском парку, где је давне 1824. године основана пијаца Светог Андреје, у народу познатија као Велика пијаца.
Пијаца која је у деветнестом и у првим деценијама двадесетог века снабдевала београђане разноврсним производима, оправдала је своје име и окупила више од 150 излагача, међу којима су се посебно истакли шампиони пијаца, занатлије, уметници, дизајнери и угоститељи.
Специјално изненађење за све љубитеље добре фотографије био је посебно дизајниран рам и табле „Цлосе то your хеарт“, који су омогућили да се забележе незаборавни тренуци.
На Београдском Ноћном Маркету, препознатљивом по куповини квалитетних производа, дружењу и доброј забави, овога пута своју музичку креативност показали су ди-џејеви Стефан Гагић, Горан Старчевић, Александра Дуенде и квартет „Пепељуга“.
Јединственој манифестацији свој допринос дали су ГО Стари град и институције културе нашег града, Етнографски музеј, Задужбина Илије М Коларца и Завод за заштиту споменика Београда.
Организатори ЈКП „Градске пијаце“ и „Редесигн“ д.о.о, уз подршку Града Београда, позивају све суграђане и госте главног града да и другог дана манифестације, у Студентском парку, у периоду од 12 до 24 часа дођу на незабораван провод.
Улаз слободан!