Сутра почињу радови у Мије Ковачевића: Постављају се и савремене трамвајске шине
Радови ће се изводити у четири фазе
Радови на реконструкцији Улице Мије Ковачевића започењу сутра, 20. маја, од 9 часова, најавио је данас вршилац дужности секретара за инвестиције Града Београда Лука Петровић.
Весић: Шапић одмах да уклони објекат у Студентској 45
У Београд стигли нови аутобуси! Имаће климу, видео надзор и бесплатан интернет
Он је прецизирао да ће се радови на потезу Мије Ковачевића – Рузвелтова одвијати сукцесивно у четири фазе. Прва фаза се односи на реконструкцију од кружног тока, код Омладинског стадиона до Улице Чарлија Чаплина, која ће у том периоду, као и сам кружни ток, бити проходни за саобраћај.
Друга фаза радова предвиђа радове од Улице Чарлија Чаплина до Улице свети Никола.
За трећу фазу је предвиђена реконструкција потеза од Улице 27. марта до Булевара краља Александра, а четврта од Улице светог Николе до 27. марта, навео је Петровић.
Када је реч о реконструкцији Трга Славија и Булевара ослобођења, они крећу за 30 дана од почетка радова у Мије Ковачевића, додао је Петровић.
Он је указао да ће ти радови обухватити потпуну реконструкцију трамвајског колосека, са постављањем савремених трамвајских шина.
–Предвиђена је замена стубова и комплетне контактне мреже, као и замена коловозне конструкције и система одводњавања површинских вода са коловоза. Предвиђено је да на целом потезу буду дефинисане четири саобраћајне траке, што је већ случај у Рузвелтовој и Мије Ковачевића, али ће то бити новитет у Булевару ослобођења. Такође, мења се целокупна хоризонтална и вертикална сигнализација и уводи се модеран систем за управљање семафорима. Биће унапређења јавна расвета, као и изградња бициклистичке стазе дуж улица Рузвелтове и Мије Ковачевића, као и у делу Булевара ослобођења, али и санација надвожњака изнад Цвијићеве улице – навео је Петровић.
Он је истакао да ће грађани после завршене реконструкције осетити мању буку, мање вибрације од трамвајских шина, као и бржу проходност трамваја и могућност саобраћања модерних трамваја, који до сада нису могли да иду овом трасом. Такође биће знатно повећана безбедност трамвајског и путничког саобраћаја, као и загађеност ваздуха због веће пропусности саобраћаја. Такође, нови систем саобраћаја ће омогућити приоритет јавном градском превозу, и први пут приоритет интервентним возилима.