Весић: Обновљени "Сарајевски мост", на улазу у Грделичку клисру, пуштен у саобраћај
Овај мост ће растеретити саобраћај на аут-путу Е-75.
"Сарајевски мост“ преко Јужне Мораве, на улазу у Грделичку клисуру, потпуно је реконструисан и пуштен у саобраћај у подне, саопштио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић.
Весић у Бачу: Ове године у Бач уложено више од два милиона евра, градићемо и пут према Оџацима
СРБИЈА НА УДАРУ ЈАКОГ СИБИРСКОГ АНТИЦИКЛОНА: Метеоролог Ристић открива када очекује продоре ХЛАДНОГ АРТИЧКОГ ВАЗДУХА
УХАПШЕН МУШКАРАЦ ЗБОГ СКРНАВЉЕЊА ЦРКВЕ: Крао новац од продатих свећа, старешина га ухватио у срамној крађи!
Весић је истакао да ће након обнове моста, Грделица, кроз коју пролази ауто-пут Е-75, бити растерећена саобраћаја, који је био преусмерен на ауто-пут током извођења радова на мосту на паралелном државном путу.
Он је подсетио да је Сарајевски мост, који је 1960. године изградило предузеће "Пут" из Сарајева, скоро уништен 30. априла 1999. године током НАТО бомбардовања. Обнова моста започела је у августу 1999. године и завршена у априлу 2000. године.
- Најновијом реконструкцијом моста преко Јужне Мораве, железничке пруге Београд - Ниш – Прешево – државна граница (Табановце) и два локална пута, мост је доведен у технички исправно стање, чиме су обезбеђени услови за безбедно одвијање саобраћаја преко и испод моста - истакао је Весић.
Прецизирао је да је пројекат реконструкције обухватио радове на изградњи нове коловозне плоче и нове пешачке стазе моста.
У оквиру радова на реконструкцији моста завршени су и радови на постављању саобраћајне сигнализације и опреме, измештању електроенергетских и телекомуникационих инсталација и радови на изради декоративног и јавног осветљења моста, додао је министар Весић.
Конструкција моста састоји се од две различите конструкције, укупне дужине 214,7 метара. Укупна ширина моста је 10,5 метара, а ширина коловоза на мосту 6,6 метара.
Током реконструкције, уграђено је 786 кубних метара бетона, 106 тона армаруре, 1. 684 метара карбонских трака и 461 тона асфалта.
Инвеститор пројекта су ЈП "Коридори Србије".