НОВИ ПРОБЛЕМ ЗА ВОЗАЧЕ ОВЕ ГОДИНЕ: Већина аутомобила у Србији убудуће неће моћи да прођу технички преглед
Проблем техничког прегледа решаваће се вероватно враћањем катализатора
Око милион возила у Србији са мотором евро 3 неће моћи да прође технички преглед и да буде регистровано кад 5. јула престане толеранција на непрописну количину издувних гасова.
ЈЕДНА ОСОБА ПОВРЕЂЕНА НА ЈАСТРЕПЦУ: Спасиоци на терену
СЈАЈНА ВЕСТ ЗА НОВУ ГОДИНУ: Након стравичног пожара у Пироту обновљена бака Јелкина кућа
"РАЧУНАЊЕ ВРЕМЕНА ЈЕ ВЕШТАЧКА СТВАР" Да ли ћемо померати казаљке у 2021. години?
Пооштрени правилник о техничком прегледу возила ступио је на снагу 2018. године, али тада је дата могућност линијама техничког прегледа и власницима спорних возила да се до половине 2021. године прилагоде једној од најстрожих мера - контроли емисије издувних гасова.
Још није разјашњено како ће се третирати старији аутомобили са бензинским моторима који имају уграђен плин.
Стручњаци кажу да кад буду строжи услови по питању мерења издувних гасова да већина мотора евро 3 неће проћи, али ни поједини мотори вишег стандарда у зависности од њиховог стања.
Проблем техничког прегледа решаваће се вероватно враћањем катализатора или чишћењем мотора, али та опција скупа је неретко скупља од возила тако да се то већини грађана највероватније неће исплатити.
Постоји и бојазан да од јула одређен број линија техничких прегледа престане са радом. Многим линијама техничког прегледа није проблем набавка нове опреме колико димензије техничког прегледа. Просторно не могу да задовоље све критеријуме и зато ће се угасити.
Просечна старост путничких аутомобила је већа од 18 година, а стари су теретњаци и аутобуси. Просек старости трактора је већи од 30 година, а и њих ће лимитирати емисија издувних гасова од 2021. године.