На српским путевима мањи број саобраћајних несрећа него прошле године: Познат и најчешћи узрочник незгода
Јучерашњи дан обележиле су две саобраћајне несреће у којима су погинуле четири особе
Директорка Агенције за безбедност саобраћаја Јасмина Милошевић рекла је да закључно са јучерашњим даном се бележе 34 мање погинулих него претходне године у истом периоду, 2.800 мање повређених и 3.500 саобраћајних незгода мање.
БЕЖИВОТНО ТЕЛО МУШКАРЦА ИСПЛИВАЛО ИЗ МОРАВЕ: Пронашао га пријатељ, полиција изнела прве сумње
НОВИ МОБИЛНИ КРИЈЕ ТАЈНУ УБИСТАВА У ЈАБУКОВЦУ: Пронађен још један апарат чији садржај није вештачен
ОТКРИВЕНИ ДЕТАЉИ ОБЉУБА ДЕВОЈЧИЦА У ИНЂИЈИ И КОСТОЛЦУ: Срамна одбрана осумњичених
Јучерашњи дан обележиле су две саобраћајне несреће у којима су погинуле четири особе.
- Али када се догоди незгоде као јуче, никоме није пријатно и мислим да је најосовнија ствар која изазива ту нелагоду управо то што је највећи део тих саобраћајних незгода могао бити избегнут - рекла је Милошевић.
Милошевић каже да је један од великих узрочника саобраћајних несрећа мобилни телефон, али да људи неће да признају да су га користили током вожње, те да они у Агенцији воде "невидљиву" статистику.
- Када погледате резултате видите да је око 4 одсто саобраћајних незгода било изазвано тиме што је возач користио мобилни телефон, али са друге стране када смо радили истраживање ставова наших грађана, готово свако је признао да је бар једном или више пута телефонирао док је управљао возилом, тако да до краја никада не можемо заиста знати који је број саобраћајних незгода узрокован тиме што је коришћен мобилни телефон - нагласила је она.
Проф. др Борис Антић са Саобраћајног факултета говорећи о мотоциклистима у саобраћају рекао је да док возачи у аутомобилима имају "оклоп" око себе, они немају ништа и да се зато инсистира на зашитној опреми.
- Са друге стране, проблем код мотоцикала је проблем тај однос санге по килограму. Мотоцикли су возила која имају експлозивно убрзање, врло брзо постижу велике брзине, тако да при учешћу у саобраћају мотоциклистима су смањене могућности за адекватно избегавање несреће - објаснио је Антић и додао да се са друге стране они само створе однекуд.
Додаје да се зато инсистира да други учесници у саобраћају буду опрезнији.