МИХАЈЛОВИЋ НАЈАВИЛА ПЛАНОВЕ ЗА ОВУ ГОДИНУ: Укњижење непокретности трајаће највише 24 сата
Министарка је истакла да ће одржавање путева убудуће бити искључиво преко тендера
Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије Зорана Михајловић изјавила је данас да ће од ове године 4.000 путева у Србији бити одржавани искључиво расписивањем јавних позива и тендера.
- До сада се одржавање путева радило на основу уговора који трају од 1992. године. Није било јавних позива. Од 1. јануара 4.000 километара путева у Србији биће одржавани искључиво расписивањем јавних позива и тендера. Огроман посао нуди се домаћим компанијама - рекла је Михајловић.
МИХАЈЛОВИЋ: Саша Радуловић је трубадур Скупштине Србије
Она је изразила наду и да ће нови закон о катастру бити усвојен у фебруару, захваљујући коме ће укњижење непокретности трајати највише 24 сата.
Према њеним речима, након консултација о том закону, он би требало крајем јануара и почетком фебруара да буде усвојен на седници Владе, а у фебруару да уђе у скупштинску процедуру.
- Имаћемо уређен катастар, хоћемо да урадимо све да грађани Србије и привреда уписују све за 24 сата и да по томе будемо издвојени. Оно што је важно, општи управни поступак ће бити склоњен на тај начин из катастра, а задатак катастра ће по новом закону бити да региструје имовину, док ће нека овлашћења бити дата другим установама попут Пореске управе - рекла је Михајловић.
МИХАЈЛОВИЋ: Парламент је данас први пут добио трубадура - Сашу Радуловића
Она је казала и да је до поскупљења путарине дошло јер се обнова старих и изградња нових путева финансира од тога, и додала да ће Влада Србије потрошити 977 милиона евра на послове које ће домаће компаније радити и на путевима и на железници.
- Изградићемо, односно рехабилитовати преко 200 километара путева, преко 78 до 80 километара аутопутева, завршићемо Коридор 10 ове годионе и имаћемо пут од Обреновца до Прељине - рекла је Михајловић.
МИХАЈЛОВИЋ: Радови за Коридор 11 од Сурчина до Обреновца крећу у марту
Говорећи о железници, она је истакла да ће захваљујући руском и кредиту Европске инвестиционе банке бити рехабилитовано 200 километара железничког пута, а ове године би требало да почну радови на модернизацији пруге Београд - Будимпешта и договор о рехабилитацији пруге Београд - Бар.
Према њеним речима, план је и да се у договору са синдикатима запослених у Железници Србије разговара о структури запослених, јер је битно да у том предузећу постоје људи који могу да изнесу велике инфраструктурне пројекте.