НЕМА СУМЊЕ КО ЈЕ УПРАВЉАО АУТОБУСОМ СМРТИ: У стравичној несрећи у Хрватској погинула оба возача (ФОТО/ВИДЕО)
У аутобусу је било 42 путника који су кренули у петак ујутро из Варшаве на ходочашће у Међугорје, али нажалост њих 11 је смртно страдало на месту несреће
У саобраћајној несрећи пољског аутобуса погинула су оба возача, потврдио је медијима Дарко Галић, портпарол и заменик жупанијске државне тужитељке у Вараждину.
"СТРАШНО ЈЕ ВИДЕТИ ЉУДЕ БЕЗ КОЖЕ НА ЛИЦУ" Путница из аутобуса смрти у Хрватској открила детаље несреће - једна ствар јој се урезала у сећање
"МОЈ ЖИВОТ СЕ РАСПАО, ЉУДИ, НЕМОЈТЕ ДА МЕ МУЧИТЕ" Власник аутобуса смрти проговорио о несрећи, али једно је прећутао!
ГОТОВ УВИЂАЈ! Овако је дошло до стравичне несреће у Хрватској - у аутобусу смрти погинуло 12 особа
- Недвосмислено је установљено ко је управљао аутобусом у тренутку несреће јер је возач који је смртно страдао био у возачком седишту и везан сигурносним појасом - појаснио је Галић околности на темељу којих је установљено ко је од двојице возача који су кренули на пут управљао пољским аутобусом, који је у суботу у 5.40 слетео са ауто-пута А4 између Брезничког Хума и Комина.
У аутобусу је било 42 путника који су кренули у петак ујутро из Варшаве на ходочашће у Међугорје, али нажалост њих 11 је смртно страдало на месту несреће, још једна особа је преминула у загребачком КБЦ-у, а више десетина је повређено.
- Државно тужилаштво мора установити да ли је почињено кривично дело и ко га је евентуално починио и донети одлуку, али сасвим сигурно је да се кривични поступак не може водити против особе ако није жива. Могуће је да ће се одлучити да се цели поступак уступи пољском правосуђу с обзиром на то да су сви страдали пољски држављани - рекао је Галић.
Један од проблема с којима су се већ суочили истражитељи је тај што је тахограф уништен тако да се није могла очитати брзина, али су у тахографу нађене обе дигиталне картице возача и из тих је података установљено да су поштивана правила о временима вожње и паузама.
Један од проблема је и то што практично из предњег дела аутобуса нико од путника није преживео, а у време слетања аутобуса већина путника је спавала, па и они који су преживели и не сећају се околности несреће, тако да би врло мало корисних сазнања полиција и тужиоци могли добити од преживелих.