Да ли је ово БУДУЋНОСТ ПУТОВАЊА? Левитирајући кинески возови стижу на велика врата!
Нова генерација бржих левитирајућих самовозећих возова саобраћаће Кином већ 2020. године, јављају кинески државни медији. Али они који сањају о рекордно брзим возовима, мораће ипак мало причекати.
Ови су возови средње и ниске брзине иако су и даље импресивно брзи. Развијени су и произведени у Кини, а биће то трећа генерација левитирајућих возова средње и ниске брзине што их производи компанија "CRRC ЗхуЗхоу Лоцомотивес", преносе извори.
Новоразвијени прототип воза који функционише на основу магнетске левитације кретаће се брзином од 200 км/х, што је 40 км/х брже од верзије 2.0 и двоструко брже од верзије 1.0. Кад буду довршени, ови возови биће најбржи комерцијални левитирајући возови у употреби које је у потпуности развила и произвела једна кинеска компанија.
"CRRC ЗхуЗхоу" је огранак "China Railway Rolling Стоцк Цорпоратион", једног од највећих произвођача возова на свету. Док је модел 1.0 две године био у употреби у Шангсау, главном граду провинције Хунан, модел 2.0 је састављен и тестиран управо у том граду. Међутим, ниједан од та два модела није се могао кретати без људске контроле, за разлику од новог модела.
Нови дан, нова америчка ПРЕТЊА Венецуели и Русији: Помпео тражи ПОВЛАЧЕЊЕ руских трупа, одбија да прихвати РЕАЛНОСТ
ДОНЕТА ОДЛУКА! Снаге НАТО пакта СПРЕМНЕ да УДАРЕ НА Русију, бојно поље - ЦРНО МОРЕ
НА ЗАПАДУ НИШТА НОВО! Дежурни ДУШЕБРИЖНИЦИ "дубоко ЗАБРИНУТИ" због Хафтаровог ОДЛУЧНОГ ПОТЕЗА у Либији
Тиши је од обичног усисавача прашине
Воз средње и ниске брзине дизајниран је како би побољшао саобраћајну инфраструктуру унутар и у околини градова, за разлику од модела велике брзине који примарно служе за транспорт између великих градова. У поређењу са традиционалним возовима, овај модел је сигурнији и тиши. Са својих 70 децибела, тиши је од обичног усисавача прашине.
Кинеска верзије левитирајућег воза 3.0 нуди повећан капацитет, веће убрзање и побољшану способност пењања. На пример, овај воз може савладати успон до висине четвртог спрата на раздаљини од само 100 метара. Нови воз имаће и моћнији ''мозак'' него његови претходници, што омогућава сигурнију функцију аутопилота, нагласио је председник компаније Жоу Ћинге.
Кад тестирање буде завршено, воз ће бити коришћен за саобраћај између градова на удаљеностима од 50 до 200 километара. Осим Чангсауа, овај воз је уведен у саобраћај и у Пекингу као први такве врсте који се кретао по једној линији градске подземне железнице од краја 2017. године.
ТРАМП МЕКСИКУ ПОСТАВИО УЛТИМАТУМ: Имате годину дана да зауставите проток дроге и миграната или ЗАТВАРАМ ГРАНИЦУ!
(ВИДЕО) КАКВА МОРБИДНОСТ! Хана СИЛОВАЛА пса?! Снимак се за секунду проширио интернетом!
ВОДА ПОТАПА СЕЛА Најмање 62 особе НАСТРАДАЛЕ у КАТАСТРОФАЛНИМ поплавама у Ирану!
Док се технологија магнетске левитације развија и представља као будућност железничких операција, тренутно само у неколико земаља постоје такви функционални возови - у Кини, Јужној Кореји и Јапану. Ови маглев-возови користе магнетско одбијање како би подигли воз од подлоге, што смањује трење, како би се кретали.
Први кинески систем магнетске левитације, 30-километарска деоница од ваздушне луке Шангаи Путонг до центра града, отворен је 2002. године. воз се креће брзином од 400 км/х и најбржи је воз темељен на магнетској левитацији у свету.
Пројекат је развијен у сарадњи фирме "Shanghai Маглев Транспортатион Девелопмент" и немачког конзорцијума који је окупио "Сиеменс", "Thyssen Трансрапид" и "Трансрапид Интернатионал". У међувремену је Јапан израдио планове за маглев-линију Чуо Шинкансен, чија ће највећа брзина бити 500 км/х. Прва фаза пројекта, од Токија до Нагоје, требало би да буде довршена 2027. године и требало би да преполови трајање путовања између два града.