Преко интернета наручили "МИСТЕРИОЗНУ КУТИЈУ" за 15 ЕВРА, али кад су је отворили, нису могли да верују шта је унутра
Да ли сте се икада запитали шта се дешава са пакетима са Амазона који никада не стигну до својих примаоца или се из било ког разлога врате у складиште? Изненадило би вас да сазнате како неки од тих пакета заврше у посебним продавницама које прикупљају изгубљене пакете.
Наиме, након што прође одређено време, ако их нико не преузме, ти пакети се стављају на продају. Моника, млада жена која је постала вирална на ТикТоку, посетила је једну од тих продавница у нади да ће купити један од тих мистериозних пакета, пише Mirror.
У недавном видеу који је поделила на ТикТоку, Моника је испричала:
- У мом кварту отворили су продавницу изгубљених пакета, па смо мој дечко Андрес и ја одлучили да идемо и видимо шта можемо пронаћи.
Пар је показао кутију коју су изабрали, не знајући шта је унутра, али су имали ниска очекивања.
- Ово је кутија коју смо изабрали; Андрес је изабрао јер иначе немам среће у одабиру ствари, рекла је Моника док је показивала неотворену кутију са Амазоновом етикетом.
Андрес је објаснио да је изабрао ту кутију јер је осетио да унутра постоји још једна мања кутија, па се надао да садржи нешто електронско.
- На етикети пише да има једногодишњу гаранцију, додао је оптимистично.
Након што су отворили пакет, нису могли да верују својим очима.
- Ово мора бити нека шала, рекао је Андрес па додао: "Можда је празна кутија, биће смешно".
Међутим, унутар пакета нашли су слушалице познатог бренда које би могле да вреде стотине евра.
Статистике показују да се отприлике 30 процената производа купљених онлајн враћа. Ово је довело до стварања новог тржишта – продавница које купују ове поврате и затим их препродају по сниженим ценама. С растом интернет куповине, који је додатно убрзан пандемијом Covid-19, враћање производа постало је свакодневна појава. Потрошачи враћају робу из разних разлога – можда не одговара опису или једноставно не испуњава очекивања.
Овај феномен утиче не само на купце већ и на фирме, које се суочавају с додатним логистичким и оперативним трошковима. Као одговор на ову ситуацију, појавиле су се продавнице које купују враћене производе и препродају их по нижим ценама, привлачећи људе у потрази за повољним понудама.
Цене ових пакета обично су знатно ниже од малопродајних цена, што је случај и с пакетом који је Моница купила за само 15 евра.
У зависности од садржаја, цене се могу кретати од 10 до 50 евра, чинећи ову праксу све популарнијом међу онима који воле да ризикују за потенцијално велике уштеде.