КФЦ по први пут у историји престаје да користи свој слоган
Коронавирус је и то променио.
Култни слоган "It's Фингер Лицкин 'Гоод" (“Прсте да полижеш”), који се протекле 64. године користио широм света, по први пут престаће да се употребљава.
Како бренд наводи, подстицање купаца да лижу прсте након што поједу укусну хрскаву пилетину није прави потез, узећи у обзир тренутну ситуацију у свету. Отуда потиче глобална, али и историјска одлука да се привремено обустави употреба слогана „It's Фингер Лицкин 'Гоод “ у рекламним порукама, а све са циљем заштите купаца током ове захтевне године пуне изазова.
Данас овај историјски слоган, иако и даље истинит, не иде у корак са тренутном ситуацијом у свету. Међутим, за бренд који послује у време када се свет око нас непрестано мења, импресивна је чињеница да је КФЦ успео да свој слоган одржи “живим” после више од пола века. Једино валидно објашњење овог феномена јесте да слоган напросто говори истину. КФЦ пилетина је, једноставно, “прсте да полижеш”. Сви смо се бар једном нашли у ситуацији да након порције укусне пилетине ухватимо себе како лижемо прсте, док је помисао да би и један залогај неког од савршено припремљених КФЦ јела могао бити протраћен незамислива.
- Нашли смо се у једној специфичној ситуацији – КФЦ носи култни слоган који не одговара тренутном стању у свету. Иако ћемо се судржавати од коришћења нашег слогана, будите уверени да се наша храна, коју толико волите, неће променити - изјавила је Catherine Tan-Gillespie, Директорка за Глобални Маркетинг бренда КФЦ.
КФЦ ће и у будућности наставити да служи храну која ће оправдати "Фингер Лицкин 'Гоод" слоган, водећи рачуна о највишем нивоу услуге, највишем квалитету сервираних јела и обезбеђујући највише сигурносне стандарде за своје госте и запослене. Пилетина која се служи увек се пржи на температури изнад 170 степени Целзијуса, а након самог пржења укусну храну додирују само руке госта, док правило налаже да запослени редовно перу и дезинфикују руке ради повећане опште сигурности. Увођење превентивних мера протекле године било је неизбежно, те сви КФЦ ресторани редовно дезинфикују доставне торбе и продајна места, уз препоруку за коришћењем платне картице уместо новца. Ради највеће сигурности својих гостију, КФЦ тренутно нуди више опција за наручивање хране. КФЦ Достава омогућава кућну доставу, са опцијом бесконтактне доставе, док КФЦ Преузми у ресторану, опција доступна у КФЦ мобилној апликацији , омогућава корисницима да поруче свој оброк унапред и да у жељеном ресторану, у време које се наведе, преузму своју наруџбину.
На друштвеним мрежама КФЦ ресторана појавили су се видео снимци који на комичан начин сакривају слоган “Фингер Лицкин 'Гоод”. Овим поводом биће одржано online такмичење, стога је вредно бити на опрезу и пратити профил КФЦ Србија на Фејсбуку и Инстаграму.
Својим највернијим обожаваоцима, КФЦ је обећао једно – не брините, слоган ће се вратити, онда када за то буде време. А ако неко од вас и даље не зна како да једе пилетину без да лиже прсте, потрудите се да претходно темељно оперете руке!