Најважније ствари које смо научили током епидемије короне и не смемо да их заборавимо
У тренутку када је у нашој земљи уведено ванредно стање због глобалне пандемије КОВИД-19, у нама су се преплитала различита осећања - страх од болести, забринутост за људе које волимо и туга што не можемо да их виђамо, па чак и љутња због ограниченог кретања... Али, сад кад је све то мање-више прошло и погледамо иза себе, схватићемо једну ствар.
За ова скоро два месеца на поклон смо добили велику ствар, које нам је пре ове кризе увек некако недостајало. У питању је - време! Време које смо посветили својим укућанима, љубимцима, хобију… Време које смо искористили да надокнадимо све што смо раније пропуштали: да прочитамо књигу, одгледамо филм или серију, али и да спремамо здравија и укуснија јела за себе и своје најближе.
Такође, научили смо како да максимало искористимо савремене технологије. Захваљујући бројним апликацијама и програмима, ђаци су имали онлајн наставу, запослени су могли да обављају скоро сав посао од куће, потрепштине смо наручивали преко интернета, дружили се, забављали, а да нисмо морали да губимо време у превозу.
Нова истраживања показују да смо током изолације "на даљину" заправо водили искреније, садржајније и дубље разговоре са пријатељима и породицом, него што то радимо иначе. Штавише, испоставља се да смо, због вишка слободног времена, у просеку комуницирали са много већим бројем људи него што то успемо да постигнемо када је тзв. "нормално" стање.
Ова пандемија помогла нам је да схватимо да фразе као што су "сваки тренутак је драгоцен" и "време је новац", заиста имају смисла. Сад кад се ствари враћају на старо, нормално је да се запитамо зашто да поново губимо време на оне старе глупости, уместо да у тим тренуцима радимо ствари које волимо?
На пример, логично је поставити питање зашто бисмо чекали у редовима испред неке банке, гушећи се на овој врућини испод маске и страхујући од евентуалне заразе, уместо да уживамо у шетњи по природи? Зашто бисмо губили време на одласке од институције до институције како бисмо извадили одређене папире, када све то може да се обави преко интернета?
Свесна наших потреба, Raiffeisen банка одлучила је да спроведе дигиталну револуцију у кредитирању и отварању рачуна и у своју понуду уврстила "иКеш" кредит - први 100% online кеш кредит за све.
Без обзира на то јесте ли или нисте клијент Raiffeisen банке, целокупан процес од подношења захтева за готовински кредит до исплате средстава на рачун, можете завршити путем интернета и то за свега 30 минута.
Значи, уколико не желите, нема потребе нити једном да посетите филијалу банке. Идентификација се врши путем кратког видео-позива са запосленим банке, а све неопходне податке можете да пошаљете путем апликације.
"иКеш" кредит је апсолутна новина на српском банкарском тржишту, али и у нашем региону. Колико је понуда револуционарна, показује и податак да је српска банка прва у Raiffeisen групацији увела овако савремену банкарску услугу!
Читав процес се завршава напредним електронским потписом, у врло кратком року: у зависности од вештине особе у руковању електронским уређајима, као и поседовања минималних потребних PDF докумената - одговор о одобреном кредиту добија се у року од 15 минута, а до исплате новца на рачун може протећи и мање од пола сата! Пренос зараде у Raiffeisen банку није обавезан.
- Пуних 19 година ослушкујемо потребе наших клијената и унапређујемо понуду у складу са њима. Оно што сигурно знамо је да савремени човек нема времена да неколико пута посећује филијалу банке, да чека данима на потребан новац. На овај начин смо одговорили управо на те потребе – наши клијенти или они који ће то тек постати, од сада ће кеш кредит моћи да добију у рекордно кратком року, без иједног достављеног папира у филијали, у време и на месту које њима одговара - изјавио је Петар Јовановић, заменик председника Извршног одбора Raiffeisen банке.
Више информација о начину слања захтева и одобрењу кредита можете пронаћи на https://www.ikeš.rs, као и позивом Контакт центра на број телефона 011/3202-100.