HOĆEŠ DA UĐEŠ U MESARU? E, ULAZ JE PET EVRA! Natpis na prodavnici izazvao sveopšte čuđenje, a ljudi na kraju nagrnuli unutra bez obzira na naplaćivanje ulaza!
Navika koju ima većina ljudi kako u zemlji, tako i u inostranstvu, a koja je vezana za razgledanje po radnjama, u jednoj prodavnici u Španiji od skoro nije besplatna. Naime, kupili nešto ili ne, turisti će morati da plate pet evra.
Vlasnici stare i popularne mesare u Barseloni, koja postoji od 1898. godine, rešili su da stanu na put turistima koji ulaze u njihov lokal samo zbog slikanja i razgledanja.
“Razgledanje po prodavnici – pet evra po osobi, hvala” nalazi se na ulazu u prodavnicu "Queviures Murri”. Kako su rekli za medije, na ovaj način su hteli da oduče dosadne ljude koji samo prave gužvu u njihovoj radnji, ali je efekat bio sasvim drugačiji. Naravno, dodaje se oni zapravo nikada nikome nisu naplatili ulaz.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/08/24/collage_maker-24-aug-2023-10-15-am-8634.jpg?itok=-6pfBe2A)
"KO GOD OVO DA VIDI, ON JE UBICA" Sara (10) pronađena mrtva u svojoj kući, policija pronašla MISTERIOZNU CEDULJU posle dve nedelje
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/398782/hitna_pomoc_sd_ilustracije_profimedia.jpg?itok=kwO0zkg3)
MARIJA (11) NAĐENA ZADAVLJENA ISPOD KREVETA: Otac zatekao jezivu scenu, misterije oko slučaja ne prestaju da se nižu!
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/07/07/profimedia-0619589998.jpg?itok=ZNcwJriE)
TINEJDŽER (16) U ŠKOLI IZBO UČENIKA, PA SE ZAPALIO Nastavnik ga video sa nožem u ruci, hitno pozvao policiju
Prema rečima poslovođe Tonija Meriona, nikada zapravo nije ni postojala namera da se naplati ulaz radoznalim posmatračima, već da se spreče turisti da ometaju rad i poslovanje prodavnice.
Kako je rekao, šala se u praksi pokazala kao učinkovita, te je natpis ostao, a prodaja se uvećala.
Sada, kada posetioci priđu da fotografišu radnju, često na kraju i kupe nekoliko proizvoda.
Osim što ostave novac, turisti su počeli da se normalnije i kulturnije ponašaju tokom posete radnji. Glavni razlog posete turista u tolikom broju, krije se u reklamama iz dvadesetih godina prošlog veka.
Masovni turizam postaje sve veći problem u Barseloni, a ovo nije prvi put da iz grada, bilo da je reč na gradskoj, bilo na pojedinačnoj osnovi, preduzimaju mere protiv onog što smatraju nepoželjnim ponašanjem.