Vozovi će ići 200 kilometara na čas, a meštani će živeti kao da su u prestonici: Jasan plan za dodatni napredak Stare Pazove (VIDEO)
Tokom prethodnih godina, a posebno u 2021. godini, opština Stara Pazova ulagala je značajna sredstva u realizaciju infrastrukturnih projekata, pogotovo u oblasti putne infrastrukture.
Jedan deo projekata rađen je na inicijativu opštinskog rukovodstva samostalno, bez učešće države i AP Vojvodine, ali je proteklih godina veliki broj investicija rađen i zajedničkim ulaganjima uz podršku ili republičke ili pokrajinske Vlade.
Najčešće su u pitanju investicije usmerene na obimne i kompleksne projekte poput izgradnje nove kanalizacione mreže i zamene stare vodovodne mreže novom, ili izgradnje novih objekata za potrebe građana npr. sportske hale, novi objekti škola, zgrade sa stanovima za određene kategorije stanovništva i tako dalje.
Ko jednom dođe, više odavde ne ide: Idilično okruženje za investitore, iz godinu u godinu sve više radnih mesta (VIDEO)
Novi putevi, škole i vrtići: Za bolji život građana - ova vojvođanska opština investira u budućnost (VIDEO)
INVESTICIONI RAJ NADOMAK BEOGRADA: U ovoj opštini vaš biznis će procvetati!
Kako bi poboljšala kvalitet života svojih građana opština Stara Pazova pored novih radnih mesta, najveći akcenat stavlja na razvoj putne infrastrukture.
-Ono što je jako važno za jednu opštinu jeste dobra putna infrastruktura. Infrastrukturni projekti su jedni od najvažnijih kako za privredu, tako i za građane. U Staroj Pazovi više nije tema naći posao, sećamo se svi godina kakve su bile 2013,2014,2015. godina kada su ovde ispred opštine bili redovi onih koji su tražili posao. Danas to više nije ni tema, nego čak imamo nekada i problema da nađemo radnike za određena zanimanja, to je za pohvalu naravno. Zbog toga sada građani imaju druge probleme, žele da reše infrastrukturne probleme – ističe predsednik opštine Stara Pazova Đorđe Radinović.
Zbog velike frekvencije vozila i raznih građevinskih mašina, putna infrastruktura u opštini Stara Pazova pretprela je značajna opterećnja i oštećenja. Strategijom razvoja ove opštine prema planiranim aktivnostima i prioritetima u prethodnom periodu izvršena je rekonstrukcija najugroženijih puteva i ulica. U prethodnih nekoliko godina asfaltirano je više od 57 kilometara puteva, a planirano je da se u narednom periodu izvrši obnova više od 35 kilometara glavnih putnih pravaca i lokalnih saobraćajnica, kao i rekonstrukcija i asfaltiranje međumesnih puteva.
- Mi smo gotovo u Beogradu, na samoj ivici, naši građani teže da žive kao oni koji su u glavnom gradu, zato naši sugrađani traže da uslovi u Staroj Pazovi budu isti kao i u prestonici. Ipak su najveće mogućnosti u prestonici i zato stanovnici Stare Pazove žele isto i to od nas zahtevaju. Mi se trudimo i podižemo životni standard iz dana u dan, sada je najvažnija putna infrastruktura, da se to dovede na najbolji mogući nivo. Veliki je broj preduzeća, to je nekih 1.000 preduzeća i 3.000 preduzetnika koji kod nas posluju, velika je frekfencija teretnih vozila i teških vozila što doprinosi da se putevi oštete, a ima i onih koji u ranijim decenijama nisu dobro urađeni te moraju da se obnove ili u potpunosti ponovo urade. Jedan od prioriteta Opštine, pored izgradnje kanalizacione mreže, jeste adaptacija putne infrastrukture. Verujemo da ćemo tokom ove i sledeće godine završiti sve putno infrastrukturne projekte i da ćemo sve i lokalne i regionalne puteve dovesti na jedan zavidan nivo – poručio je predsednik opštine Stara Pazova Đorđe Radinović.
Dodatno olakšanje za rukovodstvo Stare Pazove jeste i činjenica da će se realizovani zajednički poduhvat na liniji republika – ministarstva – lokalna samouprava. Naime, država će usmeriti svoju podršku u kapitalnim infrastrukturnim projektima kroz velike investicije u ekološku infrastrukturu, a za opštinu Stara Pazova i susednu Inđiju izdvojiće se oko 60 miliona evra za izgradnju postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda i 55 kilometara kanalizacione infrastrukture.
REKONSTRUKCIJA PUTA STARA PAZOVA – GOLUBINCI
Ovog leta i jeseni u potpunosti će se rekonstruisati put Stara Pazova – Golubinci. Sve je deo šire rekonstrukcije ukupnog regionalnog pravca kroz Srem između Rume i Starih Banovaca. Ranijih godina je na ovom pravcu urađen put kroz Staru Pazovu i njegova potpuna rekonstrukcija između Stare Pazove i Starih Banovaca na kome se ovih dana stavlja završni debeli sloj asfalta.
Sledeći putni pravac za totalnu rekonstrukciju je put koji vodi od Krnješevaca, preko Vojke, kružnog toka kod Pazovačkih bazena pa sve do Starih Banovaca. To je ujedno i najduža transferzala kroz opštinu opterećena kamionima zbog velikih industrijskih zona.
DRŽAVNI PUT STARA PAZOVA – STARI BANOVCI
U toku je izgradnja državnog puta Stara Pazova – Stari Banovci i pružnog prelaza prema Golubincima, gde se u okviru projekta izgradnje brze pruge Beograd – Novi Sad gradi veliki nadvožnjak. Radovi na rekonstrukciji ove izuzetno važne deonice državnog puta u opštini Stara Pazova su pred završetkom, a reč je državnom putu IIA reda na deonici Stara Pazova – Stari Banovci gde se ubrzo očekuje ugradnja završnog sloja asfalta.
PRUGA BEOGRAD CENTAR-STARA PAZOVA
U toku su radovi i na budućoj pruzi na deonici Beograd centar – Stara Pazova, čiji se završetak očekuje krajem septembra, a da će saobraćaj moći da se pusti do kraja godine. Na deonici Beograd centar – Stara Pazova projektom je predviđena kompletna rekonstrukcija i modernizacija građevinske i elektrotehničke infrastrukture sa podizanjem brzine na deonici Beograd centar – Batajnica do 120 kilometara na sat, a od Batajnice do Stare Pazove do 200 kilometara na sat.
To je prva deonica brze pruge Beograd–Budimpešta, koja će delom imati četiri koloseka, što će biti prva takva pruga u Srbiji. Na dva koloseka vozovi će ići brzinom od 200 kilometara na sat u putničkom saobraćaju, a na druga dva brzinom od 120 kilometara na sat u teretnom saobraćaju. Vrednost radova na deonici do Stare Pazove je 350,1 milion dolara, što je obezbeđeno iz kredita Eksim banke Kine.
Radovi su počeli krajem novembra 2017. godine. U okviru pruge biće izgrađena tri nadvožnjaka: Kamendin, Nova Pazova i Stara Pazova i podvožnjak Zemun polje, a biće uređene i železničke stanice Novi Beograd, Batajnica, Stara Pazova i Nova Pazova.
Projekat je finansiran iz budžeta opštine Stara Pazova. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.