Evo kako izgleda novi Opel VIVARO
Lepo!
Opel Vivaro-e je prvo električno komercijalno vozilo nemačkog proizvođača automobila i stiže na tržište baš kada je isporuka roba i usluga bez emisija postala obavezna u mnogim oblastima.
Dostupan je u tri dužine i sa mnogim varijantama karoserije, novi električni Vivaro-e omogućava profesionalcima da iskoriste beskompromisnu nultu emisiju, mobilnost od vrata do vrata.
Evo koji model je Enco Ferari čuvao samo za odabrane kupce
Knjige narudžbi trebalo bi da budu otvorene ovog leta, a potom će uslediti prve isporuke u toku godine. Vivaro-e se proizvodi u istom pogonu na istoj liniji kao i verzije sa dizel motorima.
"Kao prvo električno lako komercijalno vozilo (LCV) koje je ušlo u Van-D tržišni segment srednjih kombija i koji ima raspon do 330 kilometara u WLTP ciklusu, novi Opel Vivaro-e postavlja standarde za laku upotrebu, pouzdanost i profesionalnost", rekao je izvršni direktor Opela Michael Lohscheller.
Iako je Vivaro-e jednako svestran i fleksibilan kao i bilo koji drugi Vivaro, njegova nosivost je slična kao kod LCV-a sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem: 1,275 kilograma, Vivaro-e nudi nosivost skoro kao i 2,0-litarska dizel verzija Cargo S.
E-van je takođe jedino elektrifikovano vozilo koje nudi opcioni priključak za prikolicu koji omogućava maksimalni vučni kapacitet od 1000kg.
Kupci Vivara-e mogu birati između dve verzije litijum-jonske baterije, u zavisnosti od toga za šta im vozilo treba: sa 75kWh za domet do 330km ili, za one koji prelaze manje kilometara dnevno, sa 50kWh i dometom do 230km, po WLTP1 standardu. Baterije se sastoje od 18 ili 27 modula. Pošto su baterije planirane od samog početka, one su smeštene ispod teretnog dela tako da ne zauzimaju puno mesta.
Sa 100kW (136hp) i 260 Nm obrtnog momenta iz električnog pogonskog sistema, Vivaro-e nudi veće performanse od većine električnih komercijalnih vozila. Elektronski regulisana maksimalna brzina od 130 km/h omogućava veliku brzinu na autoputu, istovremeno čuvajući električni domet. Baterija koja se nalazi ispod prtljažnika dodatno snižava težište, što pomaže Vivaru-e u krivinama i stabilnosti pri udarima vetra čak i kada je potpuno napunjen, a takođe doprinosi i većem zadovoljstvu u vožnji.