Stiže nam Ford Mustang, malo slabiji nego američka braća (VIDEO)
Ford Mustang je najprodavaniji sportski automobil na svetu, pa ne čudi što je u redizajniranom izdanju stigao u Evropu.
Dostupan u formi kupea i kabrioleta, model sa evro-specifikacijama u velikoj meri podseća na svog američkog rođaka, uz dizajn prožet klasičnim stilskim obeležjima.
VOZAČI, BUDITE PAŽLJIVI: Ovo su NAJCRNJE TAČKE na srpskim putevima, odnele su na desetine života
BUDITE OPREZNI U VOŽNJI: Ne dozvolite da vas TOPLO VREME zavara, obratite pažnju na kolovoz u ovim periodima
VOZAČI: Ovih 5 LOŠIH NAVIKA UNIŠTAVAJU vaš automobil, a da toga niste ni SVESNI (FOTO)
Tu su prepoznatljivi LED farovi, pomalo "agresivni" gril i revidirana paletu boja koja uključuje tri nove nijanse. Kod kabriolet verzije, krov se može podići ili spustiti za osam sekundi.
Enterijer je ispunjen digitalnom instrument tablom dijagonale ekrana 12,4 inča, kao i "infotainment" sistemom dijagonale ekrana 13,2 inča. Tu su Android Auto i Apple CarPlay, kao i 5G veza za strimovanje muzike i prikazivanje informacija o saobraćaju u realnom vremenu.
Ford Mustang GT za Evropu ima 5,0-litarski V8 koji isporučuje 440 KS sa 540 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ovo je slabije od američkog pandana, koji ima 480 KS i 562 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a u jačim verzijama i 486 KS/566 Nm.
Motor se može upariti sa šestostepenim manuelnim ili desetostepenim automatskim menjačem, a osnovni paket performansi uključuje Brembo kočnice, kao i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.
Kupci kojima ovo nije dovoljno, mogu da se odluče za Mustang Dark Horse varijantu, sa unapređenim 5,0-litarski V8 motorom od 447 KS i 540 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Što se tiče cena, Mustang GT počinje od 59.900 evra u Nemačkoj, dok u Austriji košta čak 86.000 evra.