NIKO NIJE ČUO ZA NJIH: Uprkos tome "uplivavaju" na tržite SAD-a
Nema šale...
Prvi proizvođač automobila iz Vijetnama planira da u naredne dve godine pripremi teren za prodaju svojih modela u SAD.
Kompanija VinFast privukla je pažnju ljubitelja automobila kada je na auto-salonu u Parizu 2018. izložila dva modela premijum klase - limuzinu i SUV.
Vozila su nastala u saradnji sa italijanskom firmom Pininfarina koja potpisuje dizajn, dok su, prema pisanju medija, 2.0-litarski motori u još neke mehaničke komponente pozajmljeni od BMW-a.
NOVINA IZ FIJATA: ELEKTRIČNI Dukato na srpskim putevima od naredne godine
NADMAŠIO OČEKIVANJA: Porše Tajkan ima već ima 30.000 rezervacija
U međuvremenu, VinFast je otkrio novi ambiciozni plan - da pridobije kupce i na severnoameričkom kontinentu. Prema pisanju Blumberga, u pitanju je investicija vredna čak 2 milijarde dolara, a cilj je da se do kraja 2021. vozila brenda VinFast nađu u prodajnim salonima širom Sjedinjenih Država.
U kompaniji su svesni da su visoko podigli lestvicu, ali smatraju da je budućnosti VinFasta izvesna samo ako postane internacionalno poznata auto-marka.
Kako kažu, kompanija ne može biti profitabilna ako se bude oslanjala samo na domaće, vijetnamsko tržište, pogotovu kada je reč o prodaji premijum vozila.
Ipak, ulazak na jedno od najkonkurentnijih automobilskih tržišta na svetu predstavljaće veliki izazov za ovog proizvođača koji je još u povoju.
Osim pribavljanja svih neophodnih dozvola i homologacije vozila, tu su i druge prepreke. Najteža će biti dopreti do potencijalnih kupaca, za koje je VinFast potpuno nepoznato ime a koji mogu da biraju između velikog broja modela poznatih svetskih automobilskih marki.
Inače, vijetnamska kompanija ne namerava da se zadrži samo na automobilima sa SUS motorima, već za sledeću godinu najavljuje i svoj prvi električni model.