RUSKO-KINESKI "DUPLI PAS": Citroen se i dalje krišom pravi u Kalugi
Kompanija Stellantis prestala je da proizvodi automobile u Rusiji u aprilu 2022. godine, ali to ne sprečava ruske operatore da se udruže sa kineskim partnerom, i na taj način nastave da stvaraju nove verzije Stellantisovih Citroen modela.
U decembru prošle godine, ruska kompanija Automotive Technologies uvezla je najmanje 42 kompleta da sklapanje Citroen C5 Aircross modela u fabrici u Kalugi nad kojom Stellantis više nema kontrolu, pokazali su carinski podaci, prenosi Reuters.
NOVO UPOZORENJE ZA PARKIRANJE: Zbog ovoga bi mogao da vam PORASTE iznos OSIGURANJA automobila
Vozači benzinaca i dizelaša NAPUŠTAJU VOZILA zbog NOVIH PROMENA POREZA na automobile, EVO O ČEMU SE RADI
MISTERIJA JE REŠENA: Pogledajte animaciju koja pokazuje pravilno kretanje u kružnom toku
Komplete proizvodi kineska kompanija Dongfeng Motor Group, a dvoje zaposlenih u ruskim salonima automobila rekli su za britansku agenciju da se C5 Aircross sklapa u Kalugi.
Inače, Dongfeng i Stellantis sarađuju u Kini, gde Dongfeng može da pravi i prodaje Stellantisove automobile.
Nije sasvim jasno da li delovi iz Kine sadrže proizvode koji potpadaju pod sankcije koje je Zapad nametnuo Rusiji, i ništa ne sugeriše da Stellantis zna za ovaj uvoz. Sam Stellantis tvrdi da je 31.12.2023. zaključio da je "izgubio kontrolu nad svojom imovinom u Rusiji".
Pavel Bezručenko, jedan od direktora u kompaniji Automotive Technologies, rekao je za ruske Vjedomosti u decembru da kompanija dobavlja automobile iz Kine putem "paralelnog uvoza", prenosi Reuters.