Evo kako izgleda Volkswagen T-Roc 1.0 TSI Style
Top!!!!
Volkswagen T-Roc je vrlo specifičan krosover. Konstruisan je specijalno za potrebe evropskog tržišta na mehaničkoj platformi koju deli sa Golfom. Kompaktniji je od konkurenata, ali zato ima daleko bogatiju standardnu opremu.
Kupac novog automobila danas mora da napravi ozbiljnu analizu ponude na tržištu. Razlike su ogromne, počevši od toga da su neki modeli starije konstrukcije, dok su se neki tek pojavili.
Otkrivena neverovatno retka kolekcija od 300 automobila
Najnoviji su svakako u prednosti, pre svega u pogledu bezbednosti ali i opreme.
O dizajnu nećemo, mada je auto koji vam predstavljamo izazvao pozitivne kritike svih onih koji smatraju da je Volkswagen previše konzervativan u kreiranju izgleda automobila.
T-Roc je definitivno drugačiji od svega na šta smo navikli kada je u pitanju brend iz Volfsburga.
Sada je u ponudi dvobojna karoserija, a proporcije su takve da su nas ljudi pitali da li je to novi Touareg.
Naravno, "svega" su dve klase razlike između ovih modela, ali dizajnerski trikovu su zbunili čak i one koji prate auto-industriju.
Ono što zbunjuje i nas je pitanje kojoj klasi T-Roc zapravo pripada.
Istina je da je konstruisan na MQB mehaničkoj platformi koju deli sa Golfom, Audijem Q2 i Audijem Q3, ali je po svojim spoljašnjim dimenzijama nešto manji od tipičnih krosovera C segmenta.
Štaviše, tek je neznatno veći od najnovijeg modela u gami sa oznakom T-Cross, koji je pripadnik B segmenta i kao takav je konstruisan na MQB A0 mehaničkoj platformi, zajedničkoj za Polo i Ibicu.
Dok je T-Roc namenjen pre svega Evropljanima, T-Cross će se naći i na svim ostalim svetskim tržištima.
Čak je za milimetar duži i jedanaest milimetara viši od T-Roca. Ipak, što se tiče međuosovinskog rastojanja i širine, razlika je velika u korist automobila koji sada testiramo.
I ne samo to, oprema je veliko iznenađenje.
Vrlo je bogata čak i na osnovnom modelu, a na srednjem, kakav upravo testiramo, ima mnogo toga što konkurenti ne nude čak i uz doplatu.
Bitno je samo da potencijalni kupci obrate pažnju da zvaničan cenovnik T-Roca koriste samo da bi imali uvid u kompletan spisak opreme, jer je akcijska cena niža od onih u cenovniku.
Konkretno, auto sa testa koji je opremljen srednjim, "stajl" paketom opreme, po zvaničnom cenovniku može da se nabavi za oko 21.000 evra za keš, odnosno za 1.500 evra manje uz finansiranje preko Porše mobilitija.
Dakle, to je zvanična cena, a od akcijskih, za sada znamo cenu dizel verzije sa 1.6 TDI motorom i istim paketom opreme – njegova cena je 21.690 evra, odnosno 19.990 u varijanti sa finansiranjem preko Porše mobilitija.
Iznenadilo nas je da je adaptivni tempomat standard i ne samo to; čak i osnovna verzija ima sistem za automatsko održavanje sredine saobraćajne trake, tako da u kombinaciji sa radarskim tempomatom T-Roc zapravo ima mogućnost poluautonomne vožnje pri brzinama većim od 60 km/h.
Ergonomija i kvalitet završne obrade su tradicionalno na najvišem nivou.
Sve komande su izuzetno meke i lagane, a svaki klik tastera i prekidača je maksimalno precizan.
Iako je T-Roc krosover, sedi se relativno zavaljeno; sedište može vrlo nisko da se spusti, volan se dosta izvlači po dubini a nožne komande su udaljene, tako da su noge prilično ispružene.
Drugim rečima, T-Roc može da posluži i na dužim putovanjima bez zamaranja putnika, za šta su zaslužna i dugačka sedišta sa dobrim osloncem za celu butinu.
Da nije baš sve tako idealno pobrinula se obilna primena tvrde plastike, počevši od kompletne komandne table pa sve do tapacirunga vrata, koji imaju samo minimalnu površinu za oslonac lakta presvučenu tkaninom.
Mnogi konkurenti, pa čak i modeli klase ispod, imaju daleko pažljivije odabrane materijale u kabini.