IMALI SU SREĆE: Pogledajte kakav udes je pretrpeo ovaj vozač (VIDEO)
Snimak nesreće prikazuje koliko su reli automobili zaista izdržljivi!
Reli trke se obično voze na stazama koje se koriste u javnom saobraćaju. Takmičari pokušavaju da ostvare najbolje vreme, krećući se velikim brzinama na putevima gde je to zabranjeno.
Zbog toga je reli posebno opasan sa vozače, ali i za publiku koja posmatra trku iz neposredne blizine. Zato je udes koji se na prošlonedeljnoj trci u Monte Karlu dogodio svetskom šampionu Otu Tanaku, jedan je od težih tokom poslednjih nekoliko sezona.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/01/28/mahindra.jpg?itok=FOIc1wat)
ZA PLAKANJE: Sređivali prednju masku samo da ne liči na JEEP
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/322742/profimedia-0132533785.jpg?itok=5V0kFkgy)
OVO MORATE DA ZNATE: Predstavljamo pet zlatnih pravila za kupovinu polovnjaka
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/01/28/autobus.jpg?itok=yEmAtm4g)
KAO HOTEL SA 5 ZVEZDICA: Ovaj autobus ima sve što ste oduvek želeli, a cena mu je prava sitnica
Tanak je tokom jutarnje sesije izgubio kontrolu nad svojim Hyundai-jem i20 i sleteo sa staze pri ogromnoj brzini. Odbio se od zemlje prednjim delom vozila, a potom se nekoliko puta okrenuo u vazduhu.
Zna se da su reli automobili veoma snažni, kao i da pružaju maksimalan stepen bezbednosti vozačima. Tanak i njegov suvozač Martin Jarveoja su živi i zdravi izašli iz onoga što je ostalo od njihovog automobila.
Ipak, takmičari su posle udesa primljeni u bolnicu na detaljni pregled.
- Srećan sam što sam živ! - izjavio je Tanak posle trke.