ZAPUŠEN FILTER GORIVA: Koji su simptomi i kada ga zameniti?
Može prouzrokovati lošiji rad vašeg ljubimca...
Filter goriva ima jednostavan i važan zadatak – sprečiti nečistoće (prašina, čestica korozije…) da stignu do motora automobila. Smešten je u rezervoaru, blizu njega (noviji modeli) ili na cevovodu do agregata.
DA LI KORISTITE MIGAVAC NA AUTOPUTU? Ova zlatna pravila SVI vozači moraju znati!
Bela, plava ili crna: BOJA DIMA iz AUSPUHA otkriva brojne KVAROVE, a jedna najavljuje generalku
U današnjem tekstu bavimo se simptomima nefunkcionalnog filtera, koji može prouzrokovati lošiji rad vašeg ljubimca, ali i veću potrošnju.
Nejednak rad motora
U slučaju zapušenog filtera motor dobija manje goriva, pa su mogući problemi pri startovanju. Dok je vozilo u “leru”, osetićete poteškoće u radu (po zvuku i vibracijama motora).
Jedan od simptoma je rast temperature motora, kao i nejednak rad tokom ubrzavanja četvorotočkaša, prenosi Revija HAK.
Ako niste dovoljno iskusni u “osluškivanju” automobila, tu je žuta lampica na instrument tabli da vas upozori.
Filter goriva menja se između 40.000 i 60.000 kilometara, u zavisnosti od proizvođača. Stručnjaci sugerišu da obratite pažnju na njegovo stanje, jer je važan deo pogonskog sistema.