OD SUPERAUTOMOBILA DO TERENSKOG ČUDOVIŠTA: Lamborghini Huracan postao neprepoznatljiv (VIDEO)
Enterijer je potpuno ogoljen.
Pre nekoliko godina startovan je projekat koji uključuje reciklirani Lamborghini Huracan model pretvoren u namenski unikat od strane Krisa Steinbahera. Nazvan Jumpacan, ovaj model je originalno trebalo da se takmiči u Mint 400 šampionatu tokom prošlog marta, ali su od tada sve trke prebačene za sledeći decembar. U međuvremenu, Steinbajer je bio u mogućnosti da potpuno izmeni ovaj model i pretvori ga u funkcionalnu jedinicu.
DA LI JE U PITANJU VRUĆINA ILI NEŠTO DRUGO? Jeziv snimak OPASNE VOŽNJE po sredini puta (VIDEO)
ISTRAŽIVAČKI TIM OTKRIO: Nov način dobijanja VODONIKA, novog pogonskog GORIVA automobila
NOVI TREND: Ako ste podjednako zaljubljeni u SVOJU VERENICU kao i u SVOJ AUTO, potraga za IDEALNOM BURMOM može da stane
Najočiglediju modifikaciju predstavlja cevasti ram ovog neverovatnog vozila. Pored njega, automobil je 3D skeniran od strane kalifornijske SE Motors kompanije, koja je razvila specilani terenski sistem vešanja i ostale šasijske komponente.
Ova mašina smeštena je na 35 inča velike prednje i 37 inča velike zadnje gume, a umesto da ih okreće originalni V10 motor, za snagu ove jedinice zadužen je LS V8 model sa manualnim menjačem. Jumpacan poseduje kočioni sistem Mustang GT500 modela i enterijer je potpuno ogoljen kako bi se prilagodio trkačkim pravilnicima.
Koliko god bili impresionirani ovim modifikovanim automobilom, ne možemo, a da se ne pitamo koliko je ovde od Lamborghini modela zapravo ostalo? Egzotični V10 je izvađen, ključni segmenti enterijera su otišli i njih su zamenila sportska sedišta i prateći elementi, vrhunsko vešanje, koje iako ne bi pomoglo previše u terenskim uslovima, više ne postoji, pa čak i ikonični stil italijanskog brenda nije tu jer su prednji i zadnji deo morali biti uklonjeni.
Na kraju, sve što je ostalo od originalnog superautomobila jeste putnički segment karoserije, ali to možda ipak nije dovoljno kako bi se ovo vozilo okarakterisalo kao Lamborghini.