MOGU DA PREĐU PREKO 1.000.000 KILOMETARA? Ovo je TOP 5 "nesalomivih" automobila, a jedan SRBI posebno obožavaju!
Sve se svodi na rigorozno održavanje, brigu o automobilu i njegovim mehaničkim delovima i malo sreće.
Kao opšte pravilo, većina vozača obično ne iscrpi vek trajanja vozila i traži zamenu s relativno malom kilometražom (između 200.000 i 300.000 kilometara).
VODITE RAČUNA: Ako punite mobilni telefon u automobilu, odmah prestanite - evo i zašto
NEVEROVATNO: Tesla ima proizvod za koji ni Ilon Mask ne zna (FOTO)
OVIH 5 AUTOMOBILA MUŠKARCI U SRBIJI BAŠ MRZE: Ali ih zbog jednog razloga ipak voze, evo i kog
Ali to ne znači da vozilo koje je prošlo tu udaljenost tokom nekoliko godina nije u stanju da je udvostruči ili čak utrostruči.
Sve se svodi na rigorozno održavanje, brigu o automobilu i njegovim mehaničkim delovima i malo sreće. Međutim, znati kako odabrati vozilo koje je po prirodi pouzdano više je od sreće.
Na taj način povećavate šanse da pređete veliku kilometražu bez većih kvarova.
U ovom članku želimo da vam pokažemo 5 neslomljivih automobila koji mogu da pređu milion kilometara.
Imajte na umu da svi primerci ne postižu ovu kilometražu, ali je istina da je značajan procenat njih, tako da ćete lako pronaći automobile sa velikom kilometražom na tržištu polovnih.
1. Mercedes E-Klasa
Počinjemo s jednim od najpouzdanijih automobila na tržištu, Mercedesom E klase generacije W210. Lansiran na tržište 1995., W210 je prvi u E-klasi s "dva prednja svetla", pravi gutač kilometara sa snažnim, gotovo neuništivim dizel motorima. Posebno su pouzdani oni sa šest rednih cilindara (3,0 ili 3,2-litreni). Reč je o E 300 D, E 300 TD i 320 CDI, motorima koji su poznati po svojoj pouzdanosti i robusnosti.
Mana: paziti na koroziju.
2. Pežo 406 (Peugeot 406)
Pežo 406 je jedna od najboljih limuzina francuskog proizvođača. Limuzina sa četvoro vrata (dostupna je i u karavanu sa petoro vrata i kupeu sa dvoja vrata), lansirana je 1995. godine i bila je dostupna sa širokim spektrom benzinskih i dizel motora.
Najpouzdaniji je 2.0 HDi četvorocilindrični redni dizel motor, dostupan u verzijama od 90 i 110 KS, a ističe se niskom potrošnjom goriva, što mu daje veliku autonomiju po rezervoaru.
3. Tojota Prijus
Tojota Prijus je retka ptica na ovoj listi, automobil zaslužan za popularizaciju hibridne tehnologije pojavio se na tržištu 1997. godine, ali je posebno postao aktuelan u drugoj generaciji koja je predstavljena 2004. i trećoj 2009. godine.
Često ga koriste taksisti u mnogim evropskim gradovima, Prijus ima reputaciju čvrstog i pouzdanog automobila, iako nije dostupan sa dizel motorima. U trećoj generaciji nuđen je sa hibridnim sistemom koji je kombinovao 1,8-litarski benzinski motor sa električnim pogonom i ukupne snage 136 KS. Pored toga, njegov CVT automatski menjač je prilično pouzdan.
4. Škoda Oktavija (Skoda Octavia)
A ako govorimo o taksijima (E klasa i 406 takođe), prva generacija Škoda Oktavija je još jedan automobil koji su preferirali profesionalci u prevozu putnika.
Po dolasku na tržište 1997. Oktavija je bila ponuđena kao limuzina D segmenta u limuzini i porodičnim verzijama. Posebno poznata po svojim dizel motorima, Octavia prve generacije nudila je čuveni 1.9 TDI četvorocilindraš sa dva nivoa snage: 90 KS i 110 KS.
Dobre performanse, niska potrošnja goriva i visoka pouzdanost učinili su Oktaviju automobilom sposobnim da dostigne magični broj od 1.000.000 kilometara.
5. Leksus LS (Lexus LS)
Peti i poslednji nesalomivi automobil na ovoj listi je Lekus LS prve generacije. Zamišljen kao izvršna limuzina visoke klase koja će se takmičiti sa glavnim nemačkim modelima (Audi, BMV i Mercedes-Benz), LS je izašao na tržište 1989. godine u svojoj prvoj generaciji sa snažnim i pouzdanim benzinskim motorom.
Konkretno, to je 1UZ-FE motor, 4-litarski atmosferski V8 koji je nudio 250 KS u ovoj prvoj generaciji, iako se snaga povećavala kako su LS generacije napredovale. Ovaj motor je jedan od najpouzdanijih i najsnažnijih koje je razvila Tojota, a 90-ih je bio opremljen i drugim modelima oba brenda.