POHOD KINE NA EVROPU: Ispitivanja pokazala, Evropljani se sve više okreću kineskim proizvođačima automobila
Skoro trećina (30 odsto) od 1.055 žena i muškaraca koje je anketirao portal Carvov može zamisliti da će njihov sledeći automobil biti iz Kine.
Međutim, 70 odsto odbija vozila iz Kine, dok je među Britancima, koje je takođe anketirao Carvov, ta cifra 71 odsto.
Predstavljen novi Reno Klio, novi svež i moderan izgled (FOTO+VIDEO)
NOVA OPEL ASTRA: Najnoviji automobil kompaktne klase postaje u potpunosti električan (FOTO+VIDEO)
NOVI CITROEN e-C4 i e-C4 X: Novi elektnični modeli C4 serije, sa više snage i dužim dometom (FOTO+VIDEO)
Kineski proizvođači automobila koji žele da uđu na nemačko tržište takođe treba da privuku nove vozače. Oni se bore sa gotovo potpunim nedostatkom svesti o brendu i potrebom da promene trenutnu percepciju javnosti o kvalitetu svojih proizvoda - kaže izvršni direktor Carvov Filip Sajler.
Za 19 odsto Nemaca i čak 27 odsto Britanaca poreklo vozila je veoma važan faktor, a za 40 odsto ili 39 odsto delimično odlučujući, prenosi HAK Magazin. S druge strane, za 41% Nemaca i 34% Britanaca nije važno iz koje zemlje dolazi marka automobila.
Kineski proizvođači automobila žele da se masovno prošire u Evropi. Iako su prvi pokušaji propali zbog velikih nedostataka u kvalitetu i bezbednosti, Kinezi su sada očigledno naučili lekciju i rade na procesu obezbeđivanja svog prvog tržišnog udela u Evropi.
Ovo se posebno odnosi na električne automobile, gde su Kinezi jednaki ili čak tehnološki superiorniji od nemačkih, japanskih ili američkih proizvođača automobila.