PRISTUPAČAN SPORTSKI AUTOMOBIL: Rimčev rival iz Kine ima iste performanse kao Nevera, a jeftiniji je za 90% (VIDEO)
Njegova cena je 1.286.000 juana ili oko 166.000 evra.
Kineska auto-industrija već je počela da osvaja evropsko tržište električnih automobila, a ne libi se da napadne ni segment supersportskih automobila. Poslednji primer je GAC Aion Hyper SSR, prvi komercijalno dostupan supersportski električni automobil poreklom iz Kine.
NEVEROVATNO: Vozio 120 km/h sa "ćopavcem", izazvao udes na auto-putu (VIDEO)
NEVEROVATAN DIZAJN: Ovaj Porsche košta pola miliona evra i nije na četiri točka (VIDEO)
BEZBEDNOST NA PRVOM MESTU: Nabavite žuto rotaciono svetlo za automobil jer može da vam spase život, EVO I KAKO
Njegova cena je 1.286.000 juana ili oko 166.000 evra. U prevodu, ovo nije ni desetina sume koju Rimac, Pininfarina ili Lotus traže za svoje automobile sličnih performansi.
A pritom, ovo nije bezopasan proizvođač, već veoma ozbiljna kompanija koja je već predstavila Aion Hyper GT, kupe-limuzinu sa boljom aerodinamikom od Mercedesa EQS.
GAC je poslednji put govorio o ovom "sportisti" pre nešto više od godinu dana, kada je najavljen kao prvi kineski hipersportski automobil. Tada se pominjao sprint do 100 km/h za 1,9 sekundi, što u potpunosti opravdava naziv. Naime, SSR je skraćenica od "Super, Sport, Race".
Poznati su i konkretni tehnički detalji. Automobil raspolaže sa od 1.224 KS i 1.230 Nm, a do 100 km/h stiže za još uvek izvenrednih 2,3 sekunde.
Ako želite još bolje ubrzanje do 100 km/h, ipak ćete morati da platite 179.000 evra. A ako izaberete top verziju, cena je oko 217.000 evra.
CarNewsChina izveštava da SSR ima bateriju kapaciteta 75 kWh, ali je domet, navodno, preko 500 km prema CLTP standardu. Maksimalna brzina je 250 km/h.
Kada je dizajn u pitanju, SSR ne nudi ništa novo i revolucionarno, ima svega po malo, od McLarena preko Ferrarija do nekih drugih poznatih imena.
Automobil ima dimenzije 4556/1988/1230 mm, a pažnju privlače i točkovi od 20 inča sa 245/35 prednjim i 305/30 zadnjim gumama.
Takođe je opremljen aktivnim aerodinamičkim elementima, uključujući pokretno zadnje "krilo" koje obezbeđuje potisnu silu od 100 kg.
U kabini je, pak, sportski karakter začinjen duboko profilisanim sedištima i malim "pravougaonim" volanom.