Vozači su pozvani da PRODAJU POLOVNI AUTOMOBIL pre nego što pređe određenu kilometražu, jer PROSEČNE CENE PADAJU
Kako prosečna cena polovnih automobila opada, popularna maloprodajna platforma je upozorila da bi vozači mogli izgubiti hiljade evra ako pređu veću kilometražu.
Platforma za maloprodaju vozila na mreži Carwow podelila je kilometražu na kojoj polovni automobili obično gube najveću vrednost.
Najbezbedniji i najopasniji putevi u Evropi rangirani su NA OVAJ NAČIN radi bezbednosti vozača
Vozači su u opasnosti da prekrše PET ZAKONA o vožnji i plate HILJADE EVRA na Dan zaljubljenih
U SUSRET PRAZNICIMA: Uglavnom dobri uslovi za vožnju, ali budite strpljivi u saobraćaju
Sa prosečnom cenom polovnih automobila koja je pala za 4,2 odsto, mnogi vozači žele da izvuku najveću vrednost od svog vozila.
Međutim, Pol Barker, glavni urednik u Carwow-u, upozorio je da bi duže zadržavanje automobila moglo dovesti do još većeg pada njegove vrednosti.
On je objasnio: - Naši podaci naglašavaju koliko je ključno da vlasnici automobila brzo reaguju. Čekanje oko prodaje može dovesti do značajnog pada cene procene, a prodaja vlasnika u pravo vreme postaje ključna da dobiju najbolju procenu svog automobila. Naravno, postoji mnogo faktora koji mogu uticati na vrednost automobila, kao što su model i sve modifikacije koje su napravljene. Međutim, kilometraža je jedan od ključnih faktora koji utiče na vrednost automobila i razumevanje koliko će pomoći vlasnicima automobila u donošenju odluka.
Prema Carwow-u, polovni automobili obično amortizuju najveći iznos čim pređu 60.000 milja (100.000 km), sa prosečnom cenom za 27 posto nižom od, na primer automobili sa 50.000 (80.000 km) na tabli.
Slično tome, vozila koja su prešla više od 100.000 milja (160.000 km) često imaju mnogo nižu vrednost od prosečnog korišćenog automobila, gubeći skoro 1.000 funti tokom sledećih 10.000 milja (16.000 km).
Dok mnogi stručnjaci za automobilizam sugerišu da su moderna vozila sposobna da pređu više od 200.000 milja (320.000 km), kupci polovnih automobila obično su zabrinuti da bi modeli sa velikom kilometražom mogli biti nepouzdaniji.
Pol je ohrabrivao vozače da ne budu uznemireni zbog pada cena polovnih automobila, uz strah da bi tipične vrednosti mogle dodatno pasti.
On je dodao: - S obzirom da značajan deo prodavaca koji želi da proda svoje automobile što je pre moguće i primetan pad procene, ključno je za vlasnike da odvagaju svoje mogućnosti i razmotre da maksimalno iskoriste trenutno tržište polovnih automobila pre dalje amortizacije.
Međutim, kilometraža nije jedini faktor koji uzrokuje pad vrednosti polovnih automobila, a na cenu utiču i poželjnost modela, njegova servisna istorija i opšte stanje.
Prema finansijskoj savetodavnoj kompaniji MoneiHelper, vozači mogu dobiti najbolju cenu za svoj trenutni automobil tako što će se pobrinuti da ga prodaju u pravo doba godine.
Obično je veća potražnja za sportskim automobilima, klasicima i kabrioletima tokom leta kada je vreme lepše, dok se robusni i sposobni SUV i terenci najbolje prodaju zimi.
Pored toga, sugerisali su da vozači treba da izbegavaju nepotrebne modifikacije koje možda neće biti po svačijem ukusu, kao što su ugradnja spojlera i širih točkova.