OBRATITE PAŽNJU: Stručnjak upozorava da bi vlasnici SUV-ova mogli biti na meti dodatnih troškova parkiranja
Velika Britanija na udaru.
Vozači bi uskoro mogli da budu primorani da plaćaju naplatu parkinga na osnovu težine svojih vozila u gradovima u Velikoj Britaniji, smatra vodeći stručnjak.
VLAŽNI PUTEVI OTEŽAVAJU VOŽNJU: Na ovim deonicama se odvijaju radovi, koristite alternativne puteve
HITNO SE POVLAČE OVI AUTOMOBILI SA TRŽIŠTA: Opasni po BEZBEDNOST ljudi, prave velike probleme vozačima
DA LI PRAVITE OVU GREŠKU PRILIKOM KOČENJA? Mnogi vozači NE ZNAJU, a ova stvar je LOŠA za kočnice
Piter O Drsikol, generalni direktor parking servisa RingGo, upozorava da bi teška vozila uskoro mogla da budu "obimniji deo cene" koju plaćaju vozači.
Ova vest će biti udarac za vlasnike SUV vozila kao što su Land Rover modeli koji su poslednjih godina porasli u potražnji na prednjim terenima.
Piterovo predviđanje dolazi nakon nedavnog obračuna s težim vozilima od strane lokalnih vlasti širom zemlje.
Takođe dolazi samo nekoliko dana nakon što su meštani Pariza na velikom referendumu glasali za trostruku naplatu parkinga za teža vozila.
Govoreći za Ekpress.co.uk, Piter je rekao: - Automobili u Velikoj Britaniji sve više premašuju dimenzije puta i parking mesta. Ova takozvana "auto-gojaznost" znači da već postoji više od 150 modela automobila koji su preveliki za parking mesta u Velikoj Britaniji. Parižani su nedavno glasali za trostruko povećanje takse za parkiranje za velike terence, do 18 evra (15 funti) po satu za parkiranje u centru grada, dok francuska prestonica nastavlja sa dugoročnim planovima da postane grad koji se može u potpunosti voziti biciklima. Da bismo osigurali da naši gradovi održavaju uslove za život, moramo da uspostavimo ravnotežu između životne sredine i upravljanja putevima. Iako u Velikoj Britaniji postoje postojeća pravila o parkiranju i putevima zasnovana na emisijama, svedoci smo uvođenja viših troškova boravišne dozvole za parkiranje za teža EV u Islingtonu, a težina vozila bi mogla da čini mnogo širi deo cene koju plaćamo da ubuduće parkiramo automobil u našim gradovima.
Vozačima koji žele da parkiraju svoja električna vozila u Islingtonu naplaćuju se više tarife na osnovu veličine njihove baterije.
Vlasnici sa malim EV opremljenim baterijom od 39 kVh platiće samo 100 funti da zaustave svoja vozila.
Međutim, troškovi se penju na ogromnih 230 funti za vozila sa baterijom od 90 kVh kao što je Tesla Model Ks.
Lambet Konsil takođe razmatra povećanje optužbi, a zvaničnici naglašavaju da SUV-ovi "postaju sve veći i veći".
Neverovatnih 54,5 odsto Parižana glasalo je za promene parkinga sa modelima većim od 1,6 tona koji su dodatno naplaćeni. Uprkos kontroverznoj odluci, na referendum je izašlo samo 5,7 odsto birača sa pravom glasa.
Međutim, gradonačelnik Londona Sadik Kan je naglasio da prestonica Velike Britanije neće slediti odluku Pariza da primeni široko rasprostranjene naknade za vlasnike SUV-ova.
Portparol je rekao za Ekpress.co.uk: - Nema planova za uvođenje naplate parkinga za SUV, niti gradonačelnik ima ovlašćenja da to uradi.