Slovenac otvoreno otkrio na čemu je sve štedeo Golf (VIDEO)
Nije mala stvar.
Da li je nemački proizvođač previše štedeo pri konstruisanju i dizajniranju Golfa 8?
Iako je za očekivati da proizvođači automobila prilikom smene generacija unapređuju svoje modele u svakom pogledu, to baš i nije uvek slučaj.
Doduše, brojne tehnološke inovacije čine da novi modeli izgledaju savremenije, bezbednije i komfornije u svakodnevnoj vožnji u odnosu na prethodnike, ali su sa druge strane primetne uštede na svemu i svačemu.
Za vreme epidemije skočila prodaja luksuznih automobila
NISU SE RASIPALI: Evo gde su sve Nemci štedeli na novom Golfu
KAO DA ĆE POLETETI: Novi MEKLAREN izgleda kao betmobil - oduševiće vas ovaj DETALJ na njemu (VIDEO)
Iako je za očekivati da proizvođači automobila prilikom smene generacija unapređuju svoje modele u svakom pogledu, to baš i nije uvek slučaj.
Doduše, brojne tehnološke inovacije čine da novi modeli izgledaju savremenije, bezbednije i komfornije u svakodnevnoj vožnji u odnosu na prethodnike, ali su sa druge strane primetne uštede na svemu i svačemu.
Uštede su brojne, a na snimku su prikazane one koje su lako uočljive.
Među njima je i odustajanje od hidrauličkog držača haube koji je podupire u podignutom položaju. Njega u Golfu 8 više nema, pa će vozač kao i kod brojnih modela skromnije reputacije morati da podigne ručicu i uglavi je u za to predviđeno udubljenje u haubi.
Dosta se štedelo i u putničkoj kabini, pa je tako potpuno uklonjen praktični pretinac za sitnice koji se kod "sedmice" nalazio sa leve strane volana.
Sa druge strane, odeljak za rukavice ispred suvozača je znatno jeftinije izrađen s obzirom da više nema tapacirung, pa se tokom vožnje mogu čuti zvuci lupkanja stvari koje se nalaze u njemu.
Takođe, elegantni unutrašnji retrovizor bez rama koji je ugrađivan u Golf 7 nije našao mesto i u "osmici", već je tu sada klasično ogledalo sa okvirom kao kod jeftinijih i starijih modela automobila.
Neke od ušteda na novom Golfu odnose se na digitalizaciju komandne table i čini se da su, osim estetskog koraka unazad, manje funkcionalne u odnosu na prethodnu generaciju.
Naime, Volkswagen se odlučio da gotovo u potpunosti izbaci klasične fizičke komande, uključujući one za klimatizaciju i ventilaciju, ali i za farove, što je dosta zakomplikovalo svakodnevno korišćenje, a može i negativno da utiče na bezbednost u vožnji.
Autor videa ističe da je na taj način ergonomija, koja je uvek bila jedan od aduta Golfova, na novoj generaciji praktično unazađena.
Da ne bude sve izrečeno o novom Golfu negativno, navedene su i neke pozitivne strane ovog automobila koje se uglavnom odnose na uvođenje novih sistema bezbednosti i asistencije vozaču.