Tojota i Leksus više neće imati V8 agregat
Šteta...
Informacije koje stižu iz Japana tvrde da kompanija Toyota otkazuje razvoj svojih V8 motora. Nedavno smo imali slične vesti da BMW izbacuje svoj quad-turbo dizel, kao i da VW ukida V8 za moćnog Tourega.
Kako pišu Vrele Gume, ukidanje Toyota V8 agregata značilo bi verovatno kraj za model Lexus LC F, bar onaj sa ovim motorom ispod haube. Na Toyotu, kao i druge proizvođače automobila, negativno je uticala pandemija koronavirusa i globalna kriza koja se tek očekuje. To je japanski brend navodno podstaklo da usmeri svo fokus na V6 motore sa turbopunjenjem, kao i na hibridno – električne pogonske sklopove.
Mercedes želi da uvede vazdušni jastuk za putnike na zadnjem sedištu
Hibridni Jaris za Evropsko tržište ima 116 konjskih snaga
Vest je objavio japanski Mag-X, ali nije izneto previše detalja. Ako je informacija tačna, to bi značilo i da je Toyota V8 sa dvostrukim turbo-motorom razvijen za trkačku verziju Lexus LC za ovogodišnjih 24 sata Nurburgringu, otkazan. Lexus se obavezao da će ovaj motor nakon toga ponuditi u budućim putničkim automobilima. Verovatno bi debitovao u dugoočekivanom modelu LC F naredne godine.
U junu je odvojena vest iz Japana tvrdila da je Lexus odlučio da prekine projekat LC F. Navodno, zbog troškova i radne snage potrebnih za dovršetak razvoja automobila i izbacivanje na tržište. Očekivalo se da će novi twin-turbo V8 zapremine 4,0 litra isporučivati više od 600 kS. U isto vreme se tvrdilo da je Toyota nastavila da razvija ovaj agregat. Kao i da će ga korististi za svoje pick-up kamione u Severnoj Americi
Takođe se verovalo da bi LC-ov petolitarski V8 trebalo da zameni ovaj novi 4,0-litarski twin-turbo V8. Ako je verovati Mag-X magazinu, to više nije opcija.