UZ POMOĆ NOVČIĆA MOŽETE IZBEĆI OGROMNU KAZNU SAOBRAĆAJACA: Potrebno je da uradite samo ovo pre nego što vas patrola zaustavi (FOTO)
Proverite dubinu šare na vašim gumama.
Mislite li da je možda došlo vreme da zamenite gume? Da biste saznali, uzmite novčić i stavite ga glavom prema napred u žljeb gazećeg sloja. Ako možete da vidite više od 3/4 novčića, vaše gume su previše istrošene i treba ih zameniti. Ako je vidljivo samo oko polovine novčića, preostalo vam je više od 2/32 inča dubine gazećeg sloja i možete da sačekate sa kupovinom novih guma.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/04/15/trudnica-profimedia-0143473574.jpg?itok=PoVanfab)
DA VAM VOŽNJA BUDE UŽITAK: Top 5 udobnih i pristupačnih automobila
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/06/06/profimedia-0566964015.jpg?itok=MMmWNwsy)
AKO VAM SE UPALI OVA LAMPICA, ODMAH UGASITE AUTOMOBIL: Obratite PAŽNJU u kojoj vam je BOJI instrument tabla
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/06/06/profimedia-0778765136.jpg?itok=F6_xsLwQ)
JEDNA OD NAJSTRESNIJIH SITUACIJA ZA SVE VOZAČE: Šta uraditi kad automobil NEĆE da UPALI?
Svaki deo automobila mora biti sinhronizovan sa drugim delovima da bi se vozilo bolje kretalo i manje trošilo. Na gume posebno treba obratiti pažnju. Međutim, česti odlasci kod vulkanizera na rutinsku proveru guma uzaludno će vam potrošiti i vreme i novac.
Prvi korak je da stavite novčić u šaru, da biste imali uvid u to koliko je guma potrošena. Uz pomoć novčića, biće vam lakše da utvrdite da li je guma zrela za zamenu ili ne. Drugi korak je da ponovite proces i na ostalim gumama, obratite pažnju koliko duboko ulazi novčić u samu šaru i da li se dubina razlikuje.
Ako je dubina šare jednaka na svim gumama, ne morate da brinete. Sa druge strane, ako postoji veća razlika u dubini šare na gumama, to je znak da vaš auto „jede“ određenu gumu. U tom slučaju sledeći korak bio bi balansiranje i centriranje trapa. Za neravnomerno trošenje guma glavni krivac je loš put, na koji vi kao vozač ne možete da utičete.