VESTI IZ TORINA: Predstavljena DVA NOVA modela, a u svrhu promocije učestvovao je i poznati HOLIVUDSKI GLUMAC (FOTO+VIDEO)
FIAT, budućnost stiže
Medijski događaj „FIAT, THE FUTURE IS ON TRACK“ („FIAT, budućnost stiže“) održan je na stazi La Pista 500: poznatoj stazi na krovu u Lingotu, a tom prilikom obratio se Olivije Fransoa, izvršni direktor brenda FIAT i direktor marketinga kompanije Stellantis. Novi Fiat 600e i novi Fiat Topolino imali su svoju svetsku premijeru, obeleživši novo poglavlje u planu brenda FIAT, koji dodatno potvrđuje vodeću poziciju brenda u oblasti održive gradske mobilnosti. Događaj je takođe bio prilika da se objavi nastavak FIAT-ove podrške organizaciji (RED) i sa novim modelom New Fiat (600e)RED.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/06/30/shutterstock_731095135.jpg?itok=QOTl-N0A)
NAJVERNIJI FAN: Čovek koji je PROMENIO 55 automobila, i svaki je bio FIAT
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/06/16/4cadef407681a49c4f5da7a60001b65619251d07.jpg?itok=DtFZhSZ5)
Jako REDAK primerak FIAT 8 SUPERSONIC ide na AUKCIJU (FOTO)
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/06/30/shutterstock_2201229687.jpg?itok=Em7IL_bp)
IZNENAĐENJE: Fiat prestaje da proizvodi SIVE Automobile, a razlog je "Dolce VIta"
Na dan rođendana Fiata 500, FIAT slavi uspešan put brenda u poslednjim godinama sa pregledom svog sadašnjeg stanja i vizijom svetle i uzbudljive budućnosti. Ovo je takođe bila prilika da se predstavi proširena porodica 500e: novi Fiat Topolino, mlađa sestra modela 500, i Novi Fiat 600e, starija sestra.
Olivije Fransoa, izvršni direktor brenda FIAT i direktor marketinga Stellantis-a, izjavio je: „Budućnost FIAT-a stiže. Za dve godine smo učinili da FIAT bude profitabilniji i globalniji nego ikada. FIAT je postao broj 1. brend Stellantis-a po obimu i lider u 3 ključna tržišta - Italiji, Brazilu i Turskoj - u 3 različite regije. FIAT ima jasnu ulogu: snažan fokus na jednostavnost, lateralni koncept, radost i društvenu relevantnost. Sve to nas čini važnijim za Stellantis: i brendom vrednim velikih ulaganja. Zahvaljujući Stellantis-u, imamo pristup većoj količini resursa, investicija i sinergija. Dakle, FIAT je zaista ponovo tu. U naredne 3 godine, naš proizvodni plan će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, referentnu tačku, brend koji se voli. Danas predstavljamo prve plodove ove nove ere pod pokroviteljstvom Stellantis-a: porodica 500e postaje mnogo veća, sa mlađom sestrom Topolinom, i starijom sestrom, novim modelom 600e. Ponosan sam što mogu da najavim da je FIAT obnovio partnerstvo sa organizacijom (RED), jer verujemo da biti društveno relevantan znači brinuti se o planeti, ali i o ljudima.“
Novi Fiat Topolino: Urbana mobilnost u italijanskom stilu
FIAT nastavlja svoju misiju razvoja održive mobilnosti za gradove u kojima električna vožnja postaje jednostavna i dostupna svima. Radostan, 100% električan - sposoban da se parkira i ide bilo gde - i samo 2,53 metra dug, on je pokretljiviji od klasičnog automobila. Sa autonomijom od 75km, jednostavnim punjenjem - uz jednostavno priključivanje kod kuće - i maksimalnom brzinom od 45km/h - što se savršeno
Uklapa u novi trend ograničenja brzine od 30 km/h u gradovima, Topolino je idealno rešenje za urbanu mobilnost. Jednostavnost je ključ: linija modela sastoji se od dva karoserijska stila: „zatvorenog“ Topolina i „otvorenog“ Topolina Dolce Vita, u jednoj boji, sa jednim dizajnom točkova, jednim enterijerom, kao i uzbudljivim opcijama za personalizaciju.
Topolino savršeno otelotvoruje novi stil Dolce Vita i čistu italijansku lepotu, a povodom njegovog predstavljanja, FIAT je sarađivao s pet legendarnih kompanija iz sveta „Made in Italy“: Armani, Damiani, Maserati, San Lorenzo yachts i San Pellegrino. link sa kampanjama.
Novi Fiat 600e: italijanski dodir u B segmentu
Novi Fiat 600e uzima najbolje od sveta B i B-SUV vozila kako bi ponudio prelep, radostan i komforan doživljaj vožnje, označavajući povratak brenda u B-segment. To je idealno rešenje za ljubitelje gradova i savršeno otelotvoruje vrednosti marke - italijanski stil i održivost. Ima veličanstvenu dužinu od 4,17 metara, 5 vrata, udoban prostor za 5 osoba i 15 litara unutrašnjeg prostora za odlaganje - najbolji u klasi - i prtljažnik sa 360 litara kapaciteta za teret. Litijum-jonske baterije kapaciteta 54 kWh daju modelu New 600e više od 400 km autonomije (WLTP kombinovani ciklus) i više od 600 km u urbanoj vožnji.
Novi Fiat 600e dostupan je u 2 različite potpuno električne verzije, novi Fiat 600e La Prima, koja predstavlja potpuno unapređenu verziju legendarnog New 500e, i New (600e)RED, najpristupačnija verzija New Fiat 600e i sledeći korak u saradnji pokrenutoj 2021. godine sa (RED), organizacijom osnovanom 2006. godine za borbu protiv AIDS-a i rad na obezbeđivanju pristupa prevenciji i lečenju bolesti koje se mogu svakome sprečiti i lečiti. Sa najnovijim bezbednosnim i pomoćnim funkcijama, donosi sve povezane prednosti za urbanu i vangradsku mobilnost uz podršku pri vožnji nivoa 2.
Komunikaciona kampanja za New Fiat 600e obuhvata reklamu sa dugogodišnjim aktivistom za zaštitu životne sredine i oskarovcem Leonardom Dikapriom. Naziv videa je „Italijanski model“, i on je kreativni nastavak uspešne reklame za Novi 500 pod nazivom „Vozač“ koja prikazuje sve što Novi Fiat 600e može da ponudi. Premijerno je prikazan danas u Lingotu, a radnja se odvija u Italiji. Novi Fiat 600e je jednako sofisticiran i ekološki osvešćen kao Novi 500, ali je unapređen u stilu, prostranosti i dometu. On je hrabar, privlačan i savršeno otelotvoruje koncept La Dolce Vita.