ZAUSTAVNA POSTAJE ŽUTA TRAKA: Ako to bude slučaj morate poštovati ova pravila - KAZNE NISU MALE
Pravila nisu svuda ista.
Kao što već znamo, autoput u Beogradu prestaje da postoji, a zajedno sa njim i zaustavna traka. Još se vodi polemika da li će se koristiti kao žuta traka ili kao vozna traka za prevoz motornih vozila.
KAZNE IDU I DO 5.000 EVRA, NAŠI GASTARBAJTERI TO DOBRO ZNAJU: Ali ko autom putuje u ovu zemlju, ovo od danas mora da ima
VOZAČI, OBRATITE PAŽNJU: Klizav kolovoz u januaru, novembru i decembru prošle godine uticao na devet smrtnih ishoda
VOZILA MASOVNO GORE NA PUTEVIMA U SRBIJI: Stručnjaci su otkrili šta je uzrok tome i da li postoji zaštita
U slučaju da se uvede žuta traka, pravila nisu svuda ista. U Beogradu većina žutih traka je zabranjena za sva vozila osim za vozila gradskog saobraćajnog prevoza, taksija i vozila hitne službe. Međutim to važi samo u određenim vremenskim intervalima tokom dana. Ta vremenska odrednica "od-do" postoji u sedam ulica u gradu koje imaju žutu traku. Koje je to vreme, zavisi od određene ulice i propisa, ali je sigurno da je u svakoj ulici jasno naznačeno od kad do kad važi takvo pravilo. Imajući to na umu, umesto da se vozači guraju u dve trake, saobraćaj bi značajno mogao da se rastereti, a gužve da se smanje kada bi vozači privatnih automobila koristili tu mogućnost.
Period u kome je svima ostalima osim javnim gradskim službama zabranjeno kretanje žutom trakom, uglavnom je za vreme jutarnjeg i popodnevnog špica. Tako je od 7 do 9 sati ujutru i od 14 do 18 sati popodne, vožnja u žutoj traci zabranjena.
Nepoštovanje ovih pravila vozača može da košta i do 5.000 dinara, pa se tako savetuje oprez, pogotovo što u mnogim ulicama koje imaju obeleženu žutu traku, postoje kamere u Beogradu koje prate i beleže sve nesavesne vozače u koje u nedozvoljenim terminima koriste žutu traku.