ZNA PRLJAVE TAJNE ZADRUGARA, A NE MOŽE DA GOVORI: Sve vreme je UNUTRA! Izlazi sa finalistima
Kome će doneti sreću!?
Večeras je došao i taj dan. Učesnici Zadruge će napokon ugledati "svetlost spoljašnjeg sveta" a neki od njih će sa najluskuznijeg imanja na Balkanu izaći sa vrednim nagradama. Iako se govori prvenstveno o glavnim nagradama, to jest onoj od 50 hiljada evra, drugo i treće mesto će se odvesti sa imanja sjajnim automobilima.
FIFA ODLUČILA: On će suditi na meču Srbija - Švajcarska (FOTO)
TAJNE ŠIMANOVACA: Evo gde zadrugari izlaze SVAKOG utorka - VAN imanja! Tu je i Miki Đuričić (VIDEO)
I upravo škoda, omiljena svim zadrugarima, kao svedok brojnih tajnih situacija izlazi sa finalistima sa imanja (Eh kad bi mogla da progovori). Ovaj automobili za zadrugare ima veliku vrednost, jer je nekima služila kao paravan za ljubljenje, svađanje i razne druge tajne situacije.
- Pobednik rijalitija "Zadruga" dobiće 50.000 evra. Ipak, ni drugo ni treće mesto neće imati zamerke na svoju nagradu. Naime, produkcija je odlučila da vicešampiona i onog ko osvoji treće mesto, nagradi vrednim automobilima! To je dokaz koliko je ovaj rijaliti impresivan. Sigurni smo da će učesnici tek sada dati sve od sebe da pobede, ili da bar uđu u top 3 - rekao je izvor blizak produkciji.
Davno u prošlom veku, još 1934. godine, Škoda je počela da proizvodi automobil pod imenom „superb“. Štaviše, bio je to pažnje vredan projekat: prva verzija imala je šestocilindrični motor zapremine 2.492 kubika i manuelni menjač sa četiri brzine.
STANI, DEVOJKO LEPA, STANI...Isplivali STIHOVI Slobinih NOVIH PESAMA! HITOVI u najavi (VIDEO)
Zanimljivo je da se “superb” mogao kupiti u veziji sa četiri i šest sedišta. Sledeća generacija (poznata i pod imenom „tip 902“) datira iz maja meseca 1936. godine. Kako bi bio što konkurentniji i mogao da parira Tatri, koja je već tada nudila automobil sa V8 motorom, zapremina je povećana na 2.703 kubika, a menjač je dobio aluminijumsko kućište. Zvuči zanimljivo za to doba uzbudljivog razvoja.
STIGLI GLASOVI: Kristinu Kiju Kockar PROGLASILI pobednicom, a evo šta ĆE BITI VEČERAS!
Štaviše, verzija „superba“ sa šest sedišta bila je salonskog tipa, što u prevodu znači da su sedišta bila okrenuta jedan prema drugom. Kako je “superb” bio prestižni automobil ponuđena je i kabriolet verzija sa dvoja vrata!
U oktobru iste godine, motor je opet promenjen. Ovog puta pod haubu je ugrađen motor od 2.914 ccm, a i prednji deo je pretrpeo blage izmene. Ova generacija prodavala se do 1939. u četiri osnovne verzije: kao limuzina sa šest ili sedam sedišta, limuzina, sa pet sedišta salonskog tipa, i verzija sa dvoja vrata.
U malim serijama prodavali su se i luksuzni kabriolet, ali i dodatno nadograđeni kao kombi, pik-ap i kao vozilo hitne pomoći.
Ime modela, „Superb“, nije slučajno odabrano. Ova Škoda ima misiju da prva stupa na novu teritoriju kada su u pitanju kreativnost i tehnologija.
Mora se priznati, bar sudeći po fotografijama, da dobijamo Superb ubedljiviji nego ikada. Usudićemo se da kažemo da po prvi put ovaj model ide na kartu emocija, što je dobro, da bi se jasno izdvojio od matičnog VW brenda. Doduše, daleko se od Volkswagena ne može, jer Superb koristi inovativnu MQB platformu koja donosi izdašne dimenzije, inovativne sisteme vezane za bezbednost, komfor i ekologiju, kao i moćne Evro 6 agregate. Samim tim, Superb se pomera ka više kada je reč o kategorizaciji modela.
POLJUBAC POMIRENJA JE PAO! Kija gleda kako se Luna i Sloba LJUBE u WC-u...Gleda i NE VERUJE! (VIDEO)
Očigledno je da pred dizajnere Škoda nikada ranije nije iznela tako visoke zahteve. Pored dobrog izgleda, trebalo je novu tehnologiju inkorporirati u automobil na pravi način, a tu ulogu je preuzeo Škodin „Simply Clever“ (jednostavno pametno) koncept, putem kojeg su inženjeri obezbedili optimalan kabinski prostor za vozača, putnike i prtljag. Čitav niz novih sistema asistencije, karakterističnih za više segmente automobila je sada dostupan u Superbu. Treća generacija Škodinog predstavnika u D segmentu je takođe moćnija nego ikada ranije, a čak do 30 odsto ekonomičnija zahvaljući novoj paleti motora.
A ko će odvesti ove lepotane, ostaje nam da sačekamo proglašenje večeras.