9. WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Rekordnih 57 agencija na BalCannes reviji
Rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regije prijavilo je svoje najbolje projekte na BalCannes, regionalnu reviju reklamnih agencija.
Čak 125 referentnih agencijskih projekata, u idućih nedelju dana pregledaće žiri uglednih oglašivača koji će tokom dva kruga ocenjivanja među njima izabrati 25 najboljih. Ove godine, po prvi put na BalCannesu, oglašivači će dodeliti i nagrade, a među njima i one najvažnije - za najbolju agenciju i najbolji projekt BalCannesa.
Najboljih 25 projekata agencije će predstaviti na glavnoj pozornici Weekenda u petak, 23. septembra u udarnom terminu od 16 sati i 45 minuta.
Ovaj presek regionalne marketinške produkcije korisna je prilika za sve oglašivače da se u kratkom roku i na jednom mestu upoznaju s ponudom agencijskog tržišta regije.
Organizatori BalCannesa, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, posebno su ponosni na veliki broj novih agencija koje su od ove godine dio BalCannesa, njih čak 15. Za sve one koji ne dolaze u Rovinj, agencijski projekti biće dostupni za pregled u sklopu digitalne izložbe koja će nakon festivala biti otvorena na BalCannesYellowPages stranicama www.balcannes.com.