NE KUPUJTE NAPAMET, EVO GDE MOŽETE PLATITI MANJE: Razlika u ceni svinjskog mesa čak i do 200 dinara po kilogramu
Vođenje po navikama u kupovini često nije ekonomično. "Nešto je nekada negde bilo najjeftinije" je parola koja vama može "izbiti" novac iz džepa.
Vojni sukob u Ukrajini izazvao je brojne ekonomske posledice u svetu, pa i Srbiji. Došlo je do porasta cena, a ono što posebno pogađa budžet građana Srbije bila su poskupljena nekih osnovnih životnih namirnica.
Ipak, ekonomisti predviđaju da nam predstoji period brzog i znatnog obaranja međugodišnje inflacije i da se zato smanjuju prinosi na naš javni dug. A ministar trgovine Tomislav Momirović najavio je pad cena kao rezultat uspešnog zauzdavanja inflacije koje je država sprovela.
Sa druge strane kućni budžet za namirnice je bitna stavka i ma kakve cene bile, uvek se vodi računa da se kupuje najpovoljnije, jer u velikoj ponudi trgovina može se desiti da iste namirnice platite znatno skuplje, samo zato jer ste navikli da na tom mestu obavljate nabavku.
Kako bismo našim građanima pomogli u uštedi, predstavićemo vam danas podatake sa sajta cenoteka.rs vezane za svinjsko meso.
Što se tiče cene svinjskog karea bez koske po kilogramu, u marketima "Lidl" je čak 50 dinara skuplji (košta 949.99 dinara) nego u marketima "DIS" gde ga možete kupiti po ceni od 899.99 dinara.
Kad smo kod svinjskog mesa u oko nam je upala i cena svinjskog filea po kilogramu, odnosno razlike u ceni u trgovinama kod nas.
Prema evidenciji ovog sajta svinjski file je najskuplji u marketima "IDEA" gde košta 1.299.99 dinara, zatim u marketima "Lidl" gde je cena 1.099.99 dinara, dok je znatno jeftiniji u marketima "DIS" gde košta 999.99 dinara.
Drugim rečima, svinjski file je u "Lidl-u" skuplji čak 100 dinara, u "IDEI" čak 200 dinara nego u "DIS-u" iako vas možda navike pri nabavci ne bi uputile tako.
Kupovina po navici vam jede novac, nije sve kao što izgleda
Vođenje po navikama u kupovini često nije ekonomično. "Nešto je nekada negde bilo najjeftinije" je parola koja vama može "izbiti" novac iz džepa, jer akcije često ne traju tako dugo, a posle akcije kada "progutate udicu" i steknete naviku da je nešto baš tu najjeftinije, vas košta mnogo više nego drugde.