VELIKI USPEH SRPSKIH GIMNAZIJALACA: Lazar, Dimitrije, Vasilije i Ognjen osvojili medalje na 55. hemijskoj olimpijadi
Srpski gimnazijalci osvojili tri srebrne i jednu bronzanu medalju na 55. Međunarodnoj mendeljejevskoj hemijskoj olimpijadi
Tim Srbije na 55. Međunarodnoj mendeljejevskoj hemijskoj olimpijadi postigao je veliki uspeh, osvojivši tri srebrne i jednu bronzanu medalju, saopštilo je sinoć Srpsko hemijsko društvo.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/08/19/profimedia-0518341145_1.jpg?itok=ryoYltPw)
KONAČNO KRAJ EKONOMSKOG POSRTAJA: Velika zemlja Evrope nadomak izlaska iz krize, objavljene dobre vesti
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/04/26/1_5_1.jpg?itok=_G2mu2AJ)
IZGRADNJA PRUGE IZMEĐU BEOGRADA I SEVERNE MAKEDONIJE: Predsednik Vučić objasnio značaj ovakve investicije
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/04/26/shutterstock_272558009.jpg?itok=MHgCoDnO)
POKUŠAJ SPAŠAVANJA CRNOGORSKOG TURIZMA: Turistički predstavnici iz Srbije i Srpske dolaze u Herceg Novi
Takmičenje, na kojem je učestvovalo 145 takmičara iz 28 zemalja, zbog pandemije korona virusa održano je onlajn od 20. do 26. aprila, a organizator je bio Departman za hemiju Moskovskog državnog univerziteta Lomonosov.
Srpski đaci su drugi put učestvovali na tom međunarodnom takmičenju.
Srebrne medalje su osvojili Lazar Savić, đak četvrtog razreda Matematičke gimnazije iz Beograda, Dimitrije Gligorovski, đak trećeg razreda Matematičke gimnazije i Vasilije Pantelić, đak četvrtog razreda XIV beogradske gimnazije, dok je Ognjen Aleksić, đak četvrtog razreda IX beogradske gimmazije, osvojio bronzanu medalju.
Ðaci su radili dva testa, dva dana zaredom, svaki u trajanju od pet časova, na Hemijskom fakultetu u Beogradu.
Međunarodna mendeljejevska hemijska olimpijada prestižno je međunarodno takmičenje iz hemije koje već više od pola veka okuplja srednjoškolce iz različitih država, pružajući im mogućnost da primene stečeno znanje u rešavanju složenih teorijskih i praktičnih problema.