"Lidl" objavio konkurs za ZAPOŠLJAVANJE: Određene uslove MORATE da ispunjavate da bi vas zaposlili
Potrebni prodavci u 18 gradova u Srbiji
Kompanija Lidl Srbija objavila je konkurs za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca u 18 gradova, a prijave se mogu poslati do 24. marta.
Pročitajte i:
- "Lidl" traži više od HILJADU radnika u Srbiji: Radi se pet dana nedeljno, svaki minut prekovremeno se PLAĆA
- I ZDRAVLJE I PARE: Na Novom Zelandu dobijate 10 dolara dnevno ako dolazite biciklom na posao
- Trideset mililitara - JEDAN EVRO: Mlada mama prodaje SVOJE MLEKO, mušterije ODRASLI MUŠKARCI (FOTO)
Objavljen je konkurs za radna mesta u Beogradu, Boru, Indiji, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Jagodini, Kikindi, Kragujevcu, Kruševcu, Pančevu, Smederevu, Somboru, Subotici, Šapcu, Užicu, Vršcu i Zrenjaninu.
U Beogradu će biti zaposleno više od 300 ljudi, a u ostalim gradovima po više od 40 radnika.
Konkurs je objavljen na sajtu Lidla, a uslovi su kandidate su minimum srednja stručna sprema, orijentisanost ka kupcima, poželjno iskustvo u radu u prodaju, visoka posvećenost radu, timski rad, kolegijalnost i fleksibilnost, upornost, pedantnost i preciznost u radu.
- Lidl kao poslodavac izuzetno ceni svoje radnike. Elektronska evridencija vremena nam omogućava da nakande zaposlenima (za prekovremeni rad) isplaćujemo i po principu - svaki minut se plaća - rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija Martina Petrović.
Ove godine planiramo otvaranje između 10 i 20 prodavnica i naknadno ćemo saopštili tačan datum i lokacije, navela je Petrović.
Ona je objasnila da Lidl ima jedinstven model poslovanja odnosno da prodavci imaju različita zaduženja, od rada na kasi, preko rada u pekari i usluživanja kupaca, do poslova slaganja robe.
- Ta vrsta organizacije rada nam omogućava da kroz uštede u procesima možemo da ulažemo u cene i da na kraju potrošačima ponudimo dobru cenu. Lidl je poznat u svetu po najbojem odnosu cene i kvalitetu i to je ono što potrošači u Srbiji mogu da očekuju - poručila je Petrović.
Istakla je da je nemački Lidl savremeni diskontni lanac koji je poznat i po probranom asortimanu proizoda i jedinstvenom iskustvu kupovine. U pitanju je brza kupovina, način izlaganja i obeležavanja robe, izgled prodavnice i slično.
Lidl je međunarodni trgovinski lanac sa više od 10.000 prodavnica u 27 zemalja Evrope i SAD. Kompanija ima više od 225.000 zaposlenih.