Dobro otvorite oči: Ovako vas trgovci mame da se što duže zadržite u tržnim centrima i potrošite što više
Ove trikove uopšte ne primećujemo
Šoping centri, kao i kockarnice, imaju neke trikove pomoću kojih svoje kupce zadržavaju što duže, kako bi potrošili što više novca.
Pročitajte i:
U trgovačkim centrima nema satova, a u trgovinama nema prozora. Trgovci žele da kupci izgube pojam o vremenu, a pogled kroz prozor i sat bi ih podsetili na to koliko su vremena proveli u njima, prenose mediji.
Gotovina ili odloženo plaćanje: Od sada imate pomoć pri odabiru
Trgovci su se pobrinuli i da je ambijent u trgovinama mnogo ugodniji od onog u centru. Tepih je mekši, muzika ugodnija, a temperatura je prilagođena tako da iz trgovine ne želite da izađete bar neko vreme.
Kabine se obično nalaze na suprotnoj strani ulaza, kako biste što više toga videli pre nego što dođete do mesta za isprobavanje odeće.
Najjeftiniji proizvodi se obično nalaze na dnu polica, dok su oni najskuplji i najatraktivniji uvek u visini pogleda.
Novi zakon uskoro stupa na snagu: Prodavnice više NEĆE raditi nedeljom
Takođe, nije retkost da su u tržnim centrima pokretne stepenice koje vode ka višim spratovima fizički udaljene od onih koje posetioce vraćaju na niže nivoe, tako da kupci moraju da prepešače ukoliko žele da se spuste na sprat niže ili napuste objekat.