DOMAĆI TURISTI SPASIĆE ZIMSKU SEZONU: Na planinama u Srbiji počela rezervacija, poverenje gosta se sada kupuje
Da nije korone, ovih bi dana hoteli viših kategorija u Srbiji bili puni kongresnih turista, a u onim skromnijim boravili bi đaci na ekskurzijama i rekreativnoj nastavi.
Manjak gostiju hotelijeri koriste za pripremu objekata za zimsku sezonu i dobijanje sertifikata "Čisto i bezbedno".
Na tradicionalno najposećenijem Zlatiboru počela je rezervacija zimskih aranžmana, iako neki hoteli još nisu objavili cenovnike.
DA LI NAS ČEKA PROLEĆNI SCENARIO? Postoji li mogućnost da cene maski ponovo skoče i na koju cenu?
NOVI ZAKON, NOVA PRAVILA: Za neplaćanje poreza u Srbiji od sada stižu tri drakonske kazne
Pobeda Trampa - plus, pobeda Bajdena - minus: Kako izbori u SAD kreiraju cenu nafte?
- Ali, se očekuje u toku naredne nedelje da objave svoje cene koje će biti niže bar za desetak odsto nego prošle godine. Kad je u pitanju Stara planina takođe je interesovanje dosta dobro, interesovanje i iz Srbije i Bugarske i drugih zemalja, tako da sve u svemu mislim da ćemo biti zadovoljni što se tiče zimske sezone - kaže Georgi Genov, direktor Udruženja hotelijera i ugostitelja HORES.
Petina smeštajnih kapaciteta na Kopaoniku već je prodata i ono što je interesantno dolazak su najavile grupe iz Mađarske, Bugarske, Grčke i Turske.
- Skijališta Srbije su ove godine pripremila četiri nove staze na Kopaoniku, zatim imamo novi sistem za kontrolu karata i nadamo se da ćemo u toku sezone pustiti i gondolu Brzeće - Mali Karaman koja je najveća investicija u turizmu ove godine u Srbiji - ističe Dejan Ćika, direktor Skijališta Srbije.
Internet prodaja ski-karata za sva skijališta u Srbiji počinje 15. novembra uz popust od 15 odsto.
- Mi se samo nadamo da će epidemijska situacija biti takva da će sva ta putovanja moći da se realizuju. Verujemo da će zahvaljujući i toj zimskoj sezoni i rezultati ukupni u turizmu, odnosno taj ukupan broj domaćih turista i noćenje koja će realizovati ove godine, dostići makar onaj nivo iz prethodne - ukazuje Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.
Ove godine domaći turista spasava domaći turizam. I sad se kupuje poverenje gosta.
Zato bi bilo lepo kada bi hotelijeri i ugostitelji uskladili cene i kvalitet usluga kako bi zadržali domaćeg gosta i kada jednom granice budu ponovo otvorene.