UGROŽENE DRUŠTVENE MREŽE! Instagram, Jutjub, TikTok i Tviter u problemu zbog INFLUENSERA
Traži se stroga kontrola zbog obmanjivanja potrošača.
Instagram, Jutjub, TikTok i Tviter mogli bi da se souče sa regulatornim akcijama, pošto se evropska potrošačka grupa BEUC požalila Evropskoj komisiji i potrošačkim autoritetima da su onlajn platforme navodno olakšavale obmanjujuću promociju kripto imovine.
ZA BEZBRIŽNO LETOVANJE: Evo kako da izaberete EFIKASAN PROBIOTIK!
CELU KOMPANIJU POKLONIO RADNICIMA: Multimilioner šokirao sve svojim postupkom i razlozima
BEOGRAĐANKA DALA 120.000 KAPARE, A KUPOVINA PROPALA: Tvrdi da je obmanuta, a evo šta o ovakvom slučaju kaže zakon
Podsetimo, američki regulatori tuže kripto platforme Coinbase i Binance, zajedno sa prošlogodišnjim kolapsom berze FTX, izazvali su zabrinutost oko zaštite potrošača vezanih za kripto sredstva kao što su bitkoin i eter.
Inače, Evropska unija je prošlog meseca usvojila prvi svetski skup pravila za regulaciju kriptoaktive.
Grupa je u svojoj žalbi navela da je širenje obmanjujućih reklama za kriptovalute na mreži nepoštena komercijalna praksa koja izlaže ozbiljnijoj šteti kao što je gubitak značajne količine novca, prenose agencije..
Dodali su da se to dešava kroz reklame i uticaj korisnika platformi.
BEUC je pozvao evropsku mrežu za zaštitu potrošača (CPC Network) da od pomenutih platformi zatraži strožu kontrolu reklama i spreči influensere da obmanjuju potrošače.
– Kriptovalute će uskoro biti regulisane novim zakonom, ali on se ne odnosi na kompanije koje vode društvene platforme i profitiraju od reklama kriptovaluta, na štetu potrošača – rekao je direktor grupe Monik Gojen.
Potrošačke grupe iz Danske, Francuske, Grčke, Italije, Litvanije, Portugala, Slovačke i Španije takođe su potpisale žalbu