SADA SU STVARNO PRETERALI! Nova reklama za ajped RAZBESNELA KORISNIKE, morali da se izvinjavaju (VIDEO)
Reklama je povučena.
Kompanija Epl (Apple) je juče morala da se izvini zbog veoma kritikovane reklame za Ajped (iPad), koji prikazuje razne umetničke alate i instrumente — boje, klavir, kamere — kako bivaju zdrobljene u hidrauličnoj presi.
Reklama je trebalo da istakne mogućnosti kreativnog rada na novom Ajpedu kompanije Apple. Ipak, mnogi gledaoci su bili jednostavno pobesneli.
– Naš cilj je uvek da slavimo različite načine na koje korisnici izražavaju sebe i donose svoje ideje u život putem Ajpeda – rekao je Tor Majhren, potpredsednik marketing komunikacija kompanije u saopštenju.
– Promašili smo sa ovim videom, i izvinjavamo se.
Apple više ne planira da emituje oglas na televiziji kako je prethodno planirano, izveštava Ad Age — iako je još uvek dostupan na YouTube kanalu ove tehnološke gigantske kompanije (s isključenim komentarima).
Pogledajte snimak i procenite sami:
Jedan komentator je rekao da reklama ironično predstavlja kako tehnološki divovi guše ljudsku kreativnost veštačkom inteligencijom.
Ispostavilo se da reklama nije čak ni originalna ideja.
Pre petnaest godina, južnokorejska elektronska kompanija LG koristila je skoro isti koncept u britanskom oglasu za svoj Renoir kameru telefon.
U tom oglasu, muzički instrumenti, monitori računara, svetla studija i boje su svi zgnječeni u presi — pre nego što se otkrije elegantno neoštećeni Renoir.
Ipak, ta reklama je stara 15 godina, a tada još nije bilo tolikog straha od proboja veštačke inteligencije. U svakom slučaju, bilo kakvo uništavanje tuđeg rada i truda očigledno i s pravom izaziva gnev, čak i ako je osmišljeno da privuče pažnju baš zbog toga.
Izvor: Srbija Danas/BizPortal/Stanko Stamenković/M.A.