DAJU OGROMAN NOVAC DA BI SPAVALI NA DRVEĆU: Novi koncept smeštaja sve je isplativiji biznis širom sveta (FOTO/VIDEO)
Sve je više kompanija koje pružaju usluge smeštaja na drveću.
Smeštaj u drveću predstavlja jedinstvenu i sve popularniju opciju za putnike širom sveta koji žele da dožive avanturu i povežu se sa prirodom na jedinstven način.
Jedan od ključnih razloga zbog kojih ljudi biraju smeštaj u drveću jeste mogućnost da se oslobode gradske vreve i provedu vreme u prirodi. Ove kućice obično su smeštene u šumama, nacionalnim parkovima ili ruralnim područjima i pružaju gostima priliku da se probude uz šum vetra kroz krošnje drveća i ptičijeg cvrkuta.
Za mnoge putnike, boravak u kućici na drvetu predstavlja pravu avanturu. Penjanje uz stepenice ili merdevine kako bi se stiglo do smeštaja, kao i spavanje između granja drveća, pruža osećaj uzbuđenja i povećava nivo adrenalina koji mnogi traže tokom putovanja.
Hoteli u drveću često se promovišu kao održiva opcija za smeštaj, budući da se grade bez značajnog uticaja na okolinu. Mnoge kompanije koje nude ovakav smeštaj koriste materijale koji ne ugrožavaju životnu sredinu i pažljivo biraju lokacije kako bi maksimalno smanjili štetu po prirodu.
Iako hoteli u drveću izgledaju kao rustična i jeftina varijanta odmora, mnogi smeštaji su zapravo izuzetno luksuzni i skupi.
Kompanije koje nude smeštaj u drveću često ulažu značajna sredstva u izgradnju i održavanje kućica na drvetu. Često upošljavaju vrhunske arhitekte i dizajnere kako bi se stvorio privlačan i funkcionalan smeštaj.
Kućice mogu biti opremljene udobnim krevetima, kupatilima sa toplom vodom, terasama sa pogledom na prirodu, pa čak i privatnim bazenima ili đakuzijima.
Cene mogu varirati u zavisnosti od lokacije smeštaja, sezonske potražnje, luksuznosti objekta i dodatnih usluga koje se nude gostima.
Za zaljubljene parove, boravak u kućici na drvetu može biti posebno romantično iskustvo. Izolovanost od svakodnevnih briga i prelepi zalasci sunca koji se mogu posmatrati sa terase kućice čine ovu vrstu smeštaja popularnom opcijom za medeni mesec ili vikend odmor.
Sve u svemu, smeštaj u drveću predstavlja spoj avanture, ekologije, luksuza i bliskosti sa prirodom, pružajući putnicima nezaboravno iskustvo koje će dugo pamtiti.
Kako bi privukle goste, kompanije koje nude smeštaj u drveću često se oslanjaju na različite marketinške strategije. To može uključivati digitalno oglašavanje putem društvenih mreža i internet stranica, kao i saradnju sa turističkim agencijama i influenserima radi promocije smeštajnih kapaciteta.
Kompanije koje se bave pružanjem smeštaja u drveću razvijaju uspešan biznis model koji donosi zadovoljstvo gostima i profit vlasnicima.
Izvor: Srbija Danas/M.A.