ITALIJANI ISKORISTILI PANIKU DA SE OBOGATE PREKO VIRUSA: Sredstvo za dezinfekciju čak 800 evra
Onlajn prodavci u Italiji iskoristili su paniku do koje je došlo zbog širenja korona virusa u zemlji, da enormno povećaju cene i ostvare ogromnu zaradu.
Nakon što su u apotekama nestale zaštitne maske, na platformama za onlajn prodaju počeli su da ih nude po višestruko većim cenama, a isto je bilo i sa dezinfekcionim sredstvom za ruke.
Onlajn prodavci u Italiji iskoristili su paniku do koje je došlo zbog širenja korona virusa u zemlji, da enormno povećaju cene i ostvare ogromnu zaradu.
Nakon što su u apotekama nestale zaštitne maske, na platformama za onlajn prodaju počeli su da ih nude po višestruko većim cenama, a isto je bilo i sa dezinfekcionim sredstvom za ruke.
Neodoljivi EVROPSKI GRADOVI na KORAK od VAS! Ovog MARTA evropske metropole po CENI VEĆ OD 229€!
VIRUS "UDARA" I NA AMERIKU: Snižene prognoze rasta!
AMERIČKE BERZE POTONULE ZBOG KORONAVIRUSA: Tehnološki giganti izgubili MILIJARDE, farmaceutske kompanije RASTU NA TALASU PANIKE
Flašica Amućina (najpopularnijeg sredstva za dezinfekciju), od 250 ml, prodavana je za 50 evra, iako je do juče koštala samo 7 evra, a jedan litar je dostigao astronomsku cenu od 799 evra.
Uz sve to, za neke proizvode se navodi da predstavljaju zaštitu od korona virusa, iako to nije tačno. Odmah je reagovalo više političara i grupa za zaštitu potrošača, koji traže da nadležni hitno reaguju.
- Ovde se ne radi o slobodnom tržištu, već o sramnom špekulativnom ponašanju koje mora odmah da se zaustavi - poručila je poslanica Parlamenta Italije iz Demokratske partije, Marijana Madija.
Najveća italijanska organizacija za zaštitu potrošača, Kodakons, uputila je dopise u sva 104 javna tužilaštva u Italiji sa zahtevom da pokrenu postupak protiv onlajn prodavaca.
Uprkos tome što Amazon i eBay navode da cene slobodno formiraju proizvođači, na osnovu odnosa između ponude i potražnje, a da su oni samo posrednici u prodaji, organizacije za zaštitu potrošača smatraju da se radi o prevari kupaca.
Amazon je saopštio da samo prodavci mogu da određuju cene svojih proizvoda i saopštio da će ukloniti sve što eventualno nije u skladu sa međunarodnim propisima.
- Čak i ako je tačno da giganti onlajn prodaje nisu direktno odgovorni za enormno povećanje cena, ukoliko te proizvode ne uklone iz svoje ponude - mogu se smatrati saučesnicima u prevari - naveli su iz Kodakonsa.
Prodavac će nam vraćati novac za upotrebljene plastične flaše? Evo kako će funkcionisati depozitni sistem u trgovinama
Inspekcija zaustavila kamione na granici: Stopiran uvoz džema iz Hrvatske
CEFTA OLAKŠAVA TRGOVINU VOĆEM I POVRĆEM! Slobodna trgovina stvara nove uslove za rast privrede!
PANIKA u komšiluku: Rafovi u prodavnicama ostaju PRAZNI, prodavci nisu nikad imali više posla
ZNAMO LI ŠTA JEDEMO? Na ovo se potrošači najviše žale