IZGLEDA KAO PISTA U MONCI: Radovi na novoj deonici na "Milošu Velikom" ušli u poslednju etapu, ovo ni Nemci nemaju (FOTO)
Gotovo da se na prvi pogled može zaključiti da su radovi na deonici autoputa Preljina - Pakovraće ušli u poslednju etapu i da je pitanje dana kada će se na ovoj trasi videti prvi automobili, dan ili dva pre, ili posle Nove godine.
Cela deonica u dužini od 31 kilometar je u potnunosti asfaltirana, kao i urađena zaštitina ograda koja će ubuduće čuvati sve vozače od većih saobraćajnih nezgoda.
Stručnjak objašnjava: Ovako možete da sprečite posledice OSTEOPOROZE
CENE NA ZLATIBORU "IZUVAJU IZ CIPELA": Zimovanje skuplje od Maldiva, posebno naplaćuju POSTELJINU I PEŠKIRE
IZ MINISTARSTVA FINANSIJA NAJAVILI ZNAČAJNE PROMENE: Stiže novi sistemski zakon, evo šta to donosi našim građanima
- Ne zaostajemo za Nemačkom u tom pogledu, jer mi smo izvoznici i za zemlje Evropske unije. Zaštitne ograde su iste one koje i Nemci ugrađaju na svojim putevima. Najveća zaštita je na mostovima, a ograda može da izdrži i udar šlepera koji se kreće velikom brzinom i pod punim je teretom - rekao je Zoran Bojović ispred kompanije "Unipromet" koja se bavi proizvodnjom i postavljanjem zaštitnih ograda.
Izgradnjom deonice auto-puta od Preljine do Požege rasteretiće se obilaznica oko Čačka i magistralni put koji prolazi kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru.
Na taj način smanjiće se saobraćajne gužve, ali i broj udesa koji su na ovoj deonici puta česta pojava. Nakon probijanja prvog tunela u mestu Trbušani kod Čačka, na oduševljenje svih vozača već su vidljivi i prvi kilometri asfalta na "Milošu Velikom".
- Građani su previše čekali, o ovom autoputu priča se punih 50 godina, a tek poslednjih se intezivno na tome i radi. Deonica autoputa od Preljine do Požege dugačka je 31 kilometar i jedna je od najtežih koja se trenutno gradi u Srbiji, jer se na njoj nalazi veliki broj nadvožnjaka, mostova i tunela - rekao je Tomislav Momirović, ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture.