Još jedna PODRŠKA PRIVREDNICIMA u vreme krize: Lansirana besplatna platforma za ONLAJN RAZMENU poslovnih dokumenata
Štedi novac i vreme
Radi podrške privredi i olakšanja poslovanja otežanog krizom usled pandemije korona virusa, kreatori Verto platforme omogućili su besplatno korišćenje inovativne onlajn platforme za brzu i efikasnu razmenu dokumenata od značaja u poslovanju, prvenstveno faktura, ugovora i otpremnica.
MMF PREDVIĐA: Ovo su DVE odlične vesti za Srbiju, jedna za tekuću, druga za sledeću godinu!
Ovo su najveći izazovi za oporavak preduzeća, a zna se i koliko će trajati i ko ima najveće gubitke
Prvi deo odgovora za privrednike: Najčešća pitanja koja su pristigla preko COVID-19 pozivnog centra
Verto je inovativna platforma za sigurnu i efikasnu razmenu dokumenata koja zamenjuje tradicionalne načine isporuke uz uštedu vremena i troškova za kompanije. Realizovano uz podršku Privredne komore Srbije, rešenje unapređuje, odnosno potpuno zamenjuje procese štampe, potpisa, skeniranja, skladištenja, slanja i kompletnog upravljanja dokumentima.
Na godišnjem nivou, javne i privatne institucije u Srbiji štampaju između jednog i pet miliona dokumenata. Prosečan trgovinski lanac proizvede dva i po miliona dokumenata godišnje pri čemu, samo za štampu, trošak iznosi 150.000 evra.
Celokupno upravljanje, obrada i slanje dokumenata, pored finansijskih, stvara i dodatne izazove - otežano i dugogodišnje arhiviranje obimne dokumentacije, smanjenu produktivnost zbog spore obrade i pretrage dokumenata uz naporan manuelni rad, ali i narušavanje životne sredine usled ogromnih količina materijala. Efikasnost isporuke dokumenata neretko je spora i neuspešna: organizacije nemaju adekvatnu potvrdu o isporuci zbog čega ne mogu biti sigurne da je pošiljka dospela na pravo mesto.
Verto platforma kompanijama pojednostavljuje čitave procese upravljanja dokumentima istovremeno omogućavajući i potvrdu prijema dokumenata.
PKS upućuje poziv privrednicima da se besplatno registruju na Verto platformu na adresi https://verto.rs/ kako bi olakšali procese slanja i prijema dokumenata, a istovremeno uštedeli najvažnije resurse - novac i vreme.