KOMPANIJA LIDL UVELA INOVATIVNI PROGRAM PODRŠKE ZAPOSLENIMA
Kompanija Lidl Srbija svake godine dopunjuje i unapređuje benefite za svoje zaposlene sa ciljem da im omogući bolje uslove za rad i napredak.
Vodeći se tom željom, kompanija je sada uvela inovativni Program podrške zaposlenima (Employee Assistance Program – EAP) kao korak dalje u ovom procesu.
Ovaj inovativni program podrške predstavlja inicijativu koja pruža stručnu podršku svim zaposlenima u Lidlu, ali i njihovim članovima uže porodice, u prevazilaženju poteškoća u svakodnevnom životu. Savetovanje u okviru ovog programa je besplatno, brzo i efikasno, a obavljaju ga licencirani stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom iz oblasti prava, psihologije i finansija. Na ovaj način, zaposleni se mogu posavetovati na primer vezano za pravne teme kao što su to pitanja nepokretnosti, naknade štete, zatim u vezi sa problemima u privatnom životu koji se tiču partnerskih odnosa, stresa, zavisnosti, depresije, ali i finansijskih situacija koje se odnose na porez, osiguranja, zaštitu imovine i tome slično.
Podrška je dostupna putem različitih kanala, prilagođenih potrebama zaposlenih, sa željom da se omogući lakoća pristupa i korišćenja. Svako od zaposlenih će imati priliku da postavi pitanje iz navedenih oblasti putem telefona, portala ili mobilne aplikacije, 24 časa dnevno, 365 dana u godini i potpuno anonimno, ukoliko to želi.
Kompanija Lidl Srbija na ovaj način pruža podršku zaposlenima u prevazilaženju izazova kako u profesionalnom, tako i u ličnom životu, sa naglaskom na svakodnevne životne situacije. Besplatno i poverljivo savetovanje i podrška je ključna usluga koja se nudi, imajući u vidu visoke troškove današnjih terapijskih sesija i ograničenu dostupnost sa kojom se mnogi zaposleni susreću.
Program podrške zaposlenima pozicionira kompaniju među pionire u ovoj oblasti, dok inovativni program nije samo resurs za rešavanje problema, već je simbol posvećenosti stvaranju zdravijeg i srećnijeg radnog okruženja za sve.
Podsećamo, kompanija Lidl Srbija je poznata po konkurentnim uslovima rada, a nedavno su najavljena i dva povećanja plata za zaposlene u prodaji u toku godine, jednokratne finansijske isplate, kao povećanje broja dana godišnjeg odmora sa dosadašnjih 22 na čak 24 dana godišnje, uz mogućnost ostvarivanja dodatnog dana na svake tri godine radnog odnosa, do maksimalnih 28 dana. Takođe, zaposleni u Lidlu imaju i široku paletu atraktivnih benefita od kojih su neki: privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima za sve zaposlene, rad od kuće za radna mesta na kojima je to moguće i kontinuirano usavršavanje unutar zemlje, kao i u inostranstvu.