KORONA UDARILA I NA KOZMETIČKU INDUSTRIJU: Drastično opala prodaja šminke u svetu
Koronavirus pogađa i tamo gde bismo mu se najmanje nadali, pa tako najnovije istraživanje kompanije "Nilsen", globalne firme za ispitivanje javnog mnenja, pokazuje da je zbog mera ograničenja u vreme pandemije, drastično opala kupovina kozmetičkih proizvoda, pre svega, šminke.
Kako prenosi dnevni list Il Manifesto kupovina karmina opala je za 24 odsto na svetskom nivou, a prodaja šminke za oči je smanjena za deset procenata.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/08/24/profimedia-0351600171.jpg?itok=dBoRdCo9)
Ministarstvo finansija demantovalo: Od iduće godine se neće plaćati porez na pomoćne prostorije
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/398771/profimedia-0521034671_1.jpg?itok=YFJ-xovO)
VELIKI KRAH SVETSKOG TURIZMA: 700 miliona manje putovanja nego prethodne godine
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/10/28/hilandar.jpg?itok=_l6Nz25Q)
Kompanija M enterijer gradnja donirala dva objekta manastiru Hilandar
Ova razlika, prema autoru članka, može se objasniti i činjenicom da ispod zaštitne maske karmin na usnama može prouzrokovati samo štetu, razmrlja se po licu i uprlja masku, a nakarminisana usta, ionako se ne vide.
Za kozmetiku ulepšavanja najgori su, kao i za većinu nas, bili meseci totalnog karantina.
Od januara do juna ove godine prodaja ruža za usne je smanjena za čak 60 odsto, a u isto vreme prodavalo se skoro 30 odsto manje šminke za oči nego u isto vreme prošle godine.
Ove podatke svetske grupe za ispitivanje javnog mnenja potvrđuje i istraživanje koje je u protekla dva meseca sprovela italijanska nacionalna asocijacija proizvođača kozmetike.
Istraživanje na to ukazuje da će italijanski proizvođači kozmetičkih preparata zbog smanjenog izvoza izgubiti 15 odsto prihoda u odnosu na prošlu godinu.
Jasno je, zaključuje autor članka, da ženama zatvorenim u kućama zbog karantina nije bilo važno da se, uz pomoć kozmetičkih preparata, učine sebi a i drugima lepšim.
A moguće je, zaključuje novinar, da žene koje su u vreme karantina kod kuće bile rastrzane između rada na daljinu, brige o deci i kući, jednostavno nisu imale vremena da misle i na to kako da lepše izgledaju.